Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Ambra wprowadza nową pojemność Cydru Lubelskiego

Najpopularniejszy polski cydr - Cydr Lubelski – zaczyna sezon w premierowej butelce o pojemności 400 ml zaprojektowanej specjalnie dla grupy Ambra. Co ciekawe, waga nowych - białych i zielonych - butelek szklanych o pojemności 400 ml została zredukowana o 10%, przy zachowaniu wysokich wymagań wytrzymałościowych – informuje grupa Ambra.

Ambra wprowadza nową pojemność Cydru Lubelskiego
fot. materiały prasowe Ambra

Ambra podkreśla, że mniejsze zużycie surowców naturalnych przekłada się na wymierne korzyści dla środowiska naturalnego. Dodatkowo opakowania posiadają wyjątkowy grawer. Litery składające się na napis „Cydr Lubelski” są bardzo duże, co jest rozwiązaniem dotąd niespotykanym. To innowacyjne opakowanie premium podkreśla zmiany zachodzące w całej kategorii cydrów.

- Cydr obronił się jako kategoria produktów premium. W tym trendzie Cydr Lubelski jako lider rynku umocnił swoją pozycję, dzięki m.in. kampanii Cydru Lubelskiego Niefiltrowanego pod hasłem #NIEFILTRUJEMY - mówi Robert Walewski, brand manager grupy Ambra.

– Dziś po cydr sięgają najczęściej mieszkańcy dużych miast z wykształceniem wyższym, o dochodach powyżej średniej, w wieku powyżej 30 lat, którzy poszukują produktów o najwyższej jakości, regionalnych, naturalnych. Jednocześnie są też konsumentami wina. Przy wyborze kierują się nie najniższą ceną a najwyższą jakością, a co za tym idzie naturalnością i autentycznym pochodzeniem produktu. To konsumenci, którzy tworzą trend premiumizacji na rynku artykułów spożywczych - dodaje.

W nowych opakowaniach dostępne będą cztery warianty: Cydr Lubelski Klasyczny, Cydr Lubelski Niefiltrowany, Cydr Lubelski Antonówka Niefiltrowany oraz Cydr Lubelski Miodowy.

Nowy format promować będzie hasło „Więcej cydru dla Ciebie!”. Twórcami nowego opakowania są Studio Projektowe Spiritus Movens i Ardagh Group.

Cydr Lubelski to najpopularniejszy polski cydr, wzorzec polskiego cydru naturalnego, lider na poziomie rozpoznawalności i zakupów w kategorii cydrów. Wytwarzany jest ze świeżo tłoczonego soku z polskich jabłek w procesie naturalnej fermentacji.

W swojej ofercie marka ma już 8 wariantów, w tym Cydr Lubelski Niefiltrowany oraz produkt premium - Cydr Lubelski Lodowy.

Wprowadzeniu nowej, większej pojemności cydru towarzyszyć będzie akcja promocyjna zachęcająca do kibicowania z Cydrem Lubelskim. Na konsumentów, którzy podzielą się skojarzeniami ze świeżością, czekać będą Aparaty FujiFilm Instax Mini 9 oraz rower elektryczny Ecobike.

Cydr Lubelski Klasyczny 400 ml

Cena rekomendowana: 4,99 zł

Cydr Lubelski Niefiltrowany 400 ml

Cena rekomendowana: 5,99 zł

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

AMBAmbra SA

więcej informacji:

cydr RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT    /    cydr lubelski RSS ALERT    /    branża winiarska RSS ALERT    /    rynek cydru w Polsce RSS ALERT    /    rynek cydru RSS ALERT    /    Ambra RSS ALERT    /    Robert Walewski RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.239.149.34
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!