Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Alkohole i używki

Bądź mądry, bądź eko – zachęca Kompania Piwowarska, Rekopol i blogerzy

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 23-01-2017, 14:13
Kampania edukacyjna „Bądź mądry” powraca w wersji eko. Jej organizatorzy – Kompania Piwowarska oraz Rekopol – wspólnie z autorami blogów Baba Ma Dom, Topowa Dycha i Piwny Garaż przekonują, że poszanowanie środowiska jest ważne i modne.
Bądź mądry, bądź eko – zachęca Kompania Piwowarska, Rekopol i blogerzy
fot. KP

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Jestem mądra, więc daję śmieciom drugą szansę; Jestem mądry, więc wzDYCHAm do natury; Jestem mądry, więc nie nabijam w butelkę – deklarują blogerzy w drugiej odsłonie kampanii „Bądź mądry”. KP oraz współorganizator kampanii – organizacja odzysku opakowań Rekopol – skupiają się w niej na zagadnieniach czystego środowiska i recyklingu.

- Nasza odpowiedzialność za piwo, które warzymy, nie kończy się wraz z opuszczeniem przez niego terenu browaru. Dla nas istotne jest także, by było ono sprzedawane i spożywane w sposób rozważny, a dodatkowo, by stanowiło jak najmniejsze obciążenie dla środowiska. Dążymy do tego m.in. poprzez oszczędne gospodarowanie zasobami naturalnymi – mówi Katarzyna Radecka, odpowiedzialna w Kompanii Piwowarskiej za zrównoważony rozwój. – Jednak bardzo wiele zależy też od piwoszy. Dlatego tak ważna jest edukacja ekologiczna i pokazywanie, jak należy postępować z puszkami i butelkami po piwie – dodaje.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!