Bądź mądry, bądź eko – zachęca Kompania Piwowarska, Rekopol i blogerzy
- Autor: portalspozywczy.pl/pr
- Data: 23-01-2017, 14:13

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Jestem mądra, więc daję śmieciom drugą szansę; Jestem mądry, więc wzDYCHAm do natury; Jestem mądry, więc nie nabijam w butelkę – deklarują blogerzy w drugiej odsłonie kampanii „Bądź mądry”. KP oraz współorganizator kampanii – organizacja odzysku opakowań Rekopol – skupiają się w niej na zagadnieniach czystego środowiska i recyklingu.
- Nasza odpowiedzialność za piwo, które warzymy, nie kończy się wraz z opuszczeniem przez niego terenu browaru. Dla nas istotne jest także, by było ono sprzedawane i spożywane w sposób rozważny, a dodatkowo, by stanowiło jak najmniejsze obciążenie dla środowiska. Dążymy do tego m.in. poprzez oszczędne gospodarowanie zasobami naturalnymi – mówi Katarzyna Radecka, odpowiedzialna w Kompanii Piwowarskiej za zrównoważony rozwój. – Jednak bardzo wiele zależy też od piwoszy. Dlatego tak ważna jest edukacja ekologiczna i pokazywanie, jak należy postępować z puszkami i butelkami po piwie – dodaje.
komentarze (0)