Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Bądź mądry, bądź eko – zachęca Kompania Piwowarska, Rekopol i blogerzy

Strona 2 z 2

Kampania „Bądź mądry” wystartowała w Internecie latem 2016 roku. Wówczas KP zachęcała kobiety w ciąży, by nie sięgały po alkohol, kierowców, by po spożyciu nie prowadzili samochodu, a wszystkich dorosłych – by nie ułatwiali dzieciom i młodzieży dostępu do napojów z procentami. Ambasadorami tej słusznej sprawy zostało dziesięcioro przedstawicieli polskiej blogosfery: Adam Wiejak „Poszukiwacz”, Malwina Bakalarz (Bakusiowo), Maciej Mazurek (Zuch próbuje rysować), Michał Kopik (Piwny garaż), Mateusz Jasiński (Bieganie stylem życia), Natalia Tur (Nishka), Tomek Czajkowski (Magiczny składnik), Tomasz Saweczko (Facetem jestem i o siebie dbam), Marysia Górecka (Mamy gadżety) oraz Michał Górecki. Stworzyli serię krótkich, zabawnych filmów pod wspólnym hasłem „Bądź mądry”, w których zagrali, mając na sobie koszulki z „odpowiedzialnymi”, a zarazem humorystycznymi hasłami. Spoty z ich udziałem zostały obejrzane łącznie ponad 300 tys. razy, zebrały wiele przychylnych komentarzy, a  przekaz dotarł do niemal 2 milionów osób.

Druga edycja kampanii została zainaugurowana tuż przed Bożym Narodzeniem ubiegłego roku, kiedy to influencerzy udostępnili na swoich profilach na Facebooku proekologiczne spoty, utrzymane w świątecznym klimacie, a zarazem w konwencji pierwszej serii filmów „Bądź mądry”. Ponadto na blogu Baba Ma Dom ukazał się wpis poświęcony tematyce świątecznego DYI, czyli jak w prosty i kreatywny sposób można dać drugie życie butelkom po piwie, wykorzystując je do stworzenia dekoracji bożonarodzeniowych. Wpis Michała Kopika na blogu Piwny Garaż, opublikowany już w nowym roku, jest nieco bardziej poważny w tonie i odwołuje się do jego własnych doświadczeń oraz codziennej pracy piwowara – i to nie tylko rzemieślniczego. Z kolei Topowa Dycha prezentuje na swoim vlogu dziesięć praktycznych wskazówek, które powinny stać się kodeksem każdego ekopiwosza.

Realizując ten projekt, Kompania Piwowarska postawiła na sprawdzonych partnerów – po raz drugi powierzyła przygotowanie i przeprowadzenie kampanii agencji Szeri Szeri, zaś agencji Double Brand zaprojektowanie koszulek z przewrotnymi hasłami, w których blogerzy wystąpili w filmach.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    CSR RSS ALERT    /    Kompania Piwowarska SA RSS ALERT    /    Rekopol RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.208.132.33
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!