Ballantine's Brasil - nowość od Pernod Ricard
- Autor: portalspozywczy.pl / pr
- Data: 15-04-2014, 10:25

Ballantine's Brasil to połączenie szkockiej tradycji i brazylijskiej pasji. Nowy produkt w rodzinie Ballantine's skierowany jest do nowej grupy konsumentów - osób nieco młodszych od typowych koneserów whisky oraz do kobiet, które piją np.: smakowe wódki czy koktajle na bazie innych alkoholi.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Premierze nowego produktu na polskim rynku towarzyszą rozbudowane działania promocyjne. Działania public relations prowadzi agencja MSLGROUP, za digital odpowiada Przeagencja, za sampling w sieciach handlowych - ASM Group, zaś samplingi w kanale HoReCa prowadzi agencja Touch & Try. Za tworzenie materiałów graficznych odpowiedzialna jest agencja LOWE Warsaw.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Zidentyfikowano kolejną próbkę toksycznego denaturatu z Małopolski
-
Manufaktura Piwa, Wódki i Wina przeznaczy dywidendę z Tenczyńskiej Okovity na rozwój
-
Janusz Palikot: Wojna zmieni nasz biznes, ale dni Putina są policzone
-
Wódka o smaku wasabi lub pomidorów? Małe polskie gorzelnie nie boją się innowacji
-
Prezes Stock Polska: Propozycja podwyżki akcyzy jest drastyczna
-
Maspex ucierpi na podwyżkach akcyzy?
-
Podole Wielkie i AleBrowar wprowadzają nowe piwne okowity
-
Kraft w gorzelnictwie - analiza zjawiska
-
Coraz droższy alkohol w sklepach w sezonie letnim (analiza)
-
CEDC: Rynek wódek w Polsce jest wymagający
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
- Wpływ wojny na rynek żywnościowy przejawia się na kilku płaszczyznach