Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Boom na alkohole smakowe w małych formatach. Stock wprowadził warianty smakowe marki Żubr

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 07-08-2018, 16:20
Stock Polska śladem preferencji konsumentów wprowadził na rynek warianty smakowe marki Żubr, popularnego trunku z segmentu economy.
Boom na alkohole smakowe w małych formatach. Stock wprowadził warianty smakowe marki Żubr
fot. Stock Polska

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Jak podaje Stock Polska opierając się na danych firmy Nielsen współcześni konsumenci coraz częściej sięgają po alkohole smakowe. W bieżącym roku sprzedaż w tej kategorii wzrosła o 10,4% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego (61 008 tys. litrów vs 55 275 tys. litrów w 2017 roku). Co więcej, w przypadku tego segmentu popularnością cieszą się mniejsze formaty. Z danych agencji badawczej Nielsen wynika, że pojemności 100 ml oraz 200 ml stanowią 51% wolumenu i ciągle rośnie dynamika ich sprzedaży. W 2017 roku sprzedało się 29 448 tys. litrów alkoholi smakowych w mniejszych formatach, a w bieżącym roku już o 14 % więcej.

Stock podkreśla, że marka ekonomiczna Żubr w bieżącym roku odniosła ogromny sukces i jest obecnie brandem z największym wzrostem wolumenu w segmencie ekonomicznym. Sprzedaż produktu
w bieżącym roku wzrosła aż o 57 % w stosunku do analogicznego okresu w 2017 roku. I właśnie w związku z tym dynamicznym rozwojem, marka Żubr rozszerza swoje portfolio o dwa, popularne wśród konsumentów warianty smakowe – Żubr Cytrynowy oraz Żubr Wiśniowy.   

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Maly 2018-08-08 21:24:15

    Piotrek , Andrzej na zdrowie

    Odpowiedz
  • Marcin 2018-08-10 13:45:32

    90 ml? Chyba żart, za takie cwaniactwo nie kupię tego nigdy

    Odpowiedz
  • Darek 2019-03-10 21:11:06

    A cena 90ml ta sama co za 100ml... Konkurencja dba lepiej o klienta.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!