Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Brodka, Dorociński i Musiał dołączają do akcji Żywca – „Wielka Zwrotka Ż”!

Monika Brodka, Marcin Dorociński i Maciej Musiał oddający butelki zwrotne do sklepów? Oto artyści, którzy właśnie dołączyli do „Wielkiej Zwrotki Ż” organizowanej przez markę Żywiec. Jej celem jest zachęcanie Polaków do oddawania butelek zwrotnych do sklepów.

Brodka, Dorociński i Musiał dołączają do akcji Żywca – „Wielka Zwrotka Ż”!
Brodka, Dorociński i Musiał dołączają do akcji Żywca – „Wielka Zwrotka Ż”! fot. materiały prasowe

- Bardzo często myślimy, że nie mamy mocy sprawczej, aby wpłynąć na otaczające nas środowisko – mówi aktor Marcin Dorociński, ambasador akcji „Wielka Zwrotka Ż”. - Nic bardziej mylnego. Wystarczy zacząć od kilku niewymagających wielkiego wysiłku czynności, np. oddawania butelek zwrotnych do sklepu. W ten sposób dajemy im drugie życie i wprowadzamy z powrotem do obiegu, w którym mogą krążyć nawet przez 5 lat – przekonuje Dorociński.

W ekologiczną akcję Żywca zaangażowała się także Brodka. - Chcemy pokazać, że oddawanie butelek zwrotnych do sklepu to bardzo pozytywne działanie, które powinno wejść nam w nawyk – mówi artystka.  W ten sposób jesteśmy w stanie ograniczyć ilość produkowanych odpadów. Cieszę się, że możemy dawać dobry przykład i zachęcać do robienia tego jednego, małego kroku w dobrą stronę – dodaje Brodka.

- Butelka zwrotna to najbardziej przyjazne środowisku opakowanie, w jakim sprzedawane jest piwo. Może krążyć w obiegu nawet 25 razy – gdy tylko zostaje zwrócona do sklepu, otrzymuje kolejne życie – wyjaśnia aktor Maciej Musiał. - Dobrze, że zaczynamy mówić o tym głośno. Liczę, że dzięki akcji Żywca przekonamy więcej osób do działania na rzecz środowiska – dodaje Musiał.

Częścią „Wielkiej Zwrotki Ż” są także torby na butelki zwrotne sygnowane logo akcji. Celem tego ekologicznego gadżetu jest ułatwienie zwracania butelek zwrotnych – wszystko dzięki specjalnym przegródkom na butelki. Torby będzie można wygrywać w aktywacjach marki Żywiec.

W ramach Wielkiej Zwrotki Ż do sklepów biorących udział w akcji bez paragonu można oddawać wszystkie butelki zwrotne Żywca i innych marek producenta. Za każdą butelkę zwróconą bez paragonu, sklep wypłaci 0,35 zł (cena sugerowana). Różnica 0,15 zł przeznaczona jest dla sklepu biorącego udział w „Wielkiej Zwrotce Ż” jako zachęta do udziału w akcji i pokrycie kosztów związanych z magazynowaniem. Lista sklepów, które już dołączyły do akcji na www.wielkazwrotkaZ.pl.

Spot promujący akcję można zobaczyć będzie od 3 lutego br. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w Internecie oraz kampanię na nośnikach outdoorowych. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Żywiec RSS ALERT    /    piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    butelki zwrotne RSS ALERT    /    kampania RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • Robert 2020-02-05 22:57:58
    Kolejne wielkie naciąganie na kasę (15 gr.) !!!. Tak wielka korporacja jak Grupa Żywiec powinna sama sfinansować całą akcję i płacić tyle co pobrała kaucji za butelkę czyli 50 gr. w końcu to ich butelki i do nich wracają. To samo się tyczy Kampanii Piwowarskiej i Carlsberg. Wielka mi akcja ściema dla poprawy wizerunku i podkręcenia sprzedaży pod przykrywką EKOLOGI. Śmiech mnie rozkłada na łopatki.
  • Robert 2020-02-05 23:09:47
    Monika Brodka, Marcin Dorociński i Maciej Musiał - jaki sponsoring od Grupy Żywiec ;-) Żenada.
  • Ja 2020-03-23 22:06:03
    Rzygam już tą reklamą! Przegięcie!!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.233.229.90
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!