Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Brokreacja: Chcemy przekuć zamieszanie wokół The Nurse w coś dobrego

- Pielęgniarki i położne nie skarżą się na utratę dobrego imienia poprzez etykietę naszego piwa, a wręcz przeciwnie: stają po naszej stronie.  Opinia Stowarzyszenia nie dość więc, że jest prawnie nieistotna, to jeszcze kompromituje samo Stowarzyszenie i Naczelną Izbę Pielęgniarek i Położnych - poinformował nas Jerzy Gibadło, menedżer ds. sprzedaży i marketingu Browaru Brokracja.

Brokreacja: Chcemy przekuć zamieszanie wokół The Nurse w coś dobrego
Browar Brokreacja zamierza przekuć zamieszanie wokół piwa The Nurse w coś dobrego. fot. mat. pras.

Kilka dni temu opisywaliśmy spór Browaru Brokreacja z Naczelną Izbą Pielęgniarek i Położnych.

Naczelna Izba Pielęgniarek i Położnych złożyła skargę do Rady Etyki Reklamy przeciwko reklamie piwa 'The Nurse" produkowanego przez Browar Brokreacja. Rada w większości uwzględniła argumenty Izby i dopatrzyła się w przedmiotowej reklamie dyskryminacji kobiet wykonujących zawód pielęgniarki.

Po publikacji tekstu otrzymaliśmy komunikat od Jerzego Gibadło, menedżera ds. sprzedaży i marketingu Browaru Brokracja. 

Przedstawiciel browaru nie ukrywa, że firmę zaskoczyła skala darmowej promocji, jaką wyświadczyła Naczelna Izba Pielęgniarek i Położnych, jak i Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy.

- Kilkanaście dni temu trafiło do nas pismo od Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy, które poinformowało nas, że Naczelna Izba Pielęgniarek i Położnych złożyła na nas skargę, z uwagi na używanie etykiety na piwie The Nurse, które, w jej mniemaniu, godzi w dobre imię zawodu pielęgniarek. Odpowiedzieliśmy na to pismo wyjaśniając, że ktoś tu ewidentnie wyolbrzymia fakty i że naszym celem nigdy nie było oczernianie czy wyśmiewanie jakiegokolwiek zawodu - dodaje.

Brokreacja wskazuje, że etykieta 'The Nurse' wpisuje się w konwencję głównej serii piw produkowanych przez browar z Krakowa.

- Po mnóstwie reakcji ze strony pielęgniarek i położnych wiemy, że zarówno etykieta, jak i piwo kryjące się w butelce, podobają im się i smakują. Wystarczy zresztą przeczytać komentarze pod naszym postem, pod postem na profilu Siostra Bożenna (kierowanego do pielęgniarek), a nawet pod postem NIPiP. Pomijamy fakt, że komentarze pod ich postem są zapewne ukrywane lub usuwane, o czym świadczy duża liczba komentarzy podawana przez portal Facebook, a znikoma pod samym postem - dodaje,

Jerzy Gibadło wskazuje na liczne wątpliwości dotyczące trybu procedowania skargi złożonej przez NIPiP do Stowarzyszenia Rada Reklamy. 

- Zacznijmy od tego, że NIPiP niczego nie wygrał. Izba złożyła skargę do Stowarzyszenia, które równie
dobrze jutro my, jak i państwo mogą założyć, ustanowić jego regulamin i ogłosić, że będą państwo
opiniować na podstawie tegoż regulaminu. Stowarzyszenie zaopiniowało więc, wysyłając do nas dokument przygotowany wręcz komicznie, w trybie zmian, z naniesionymi komentarzami, który urąga jakiejkolwiek powadze. Nawet Stowarzyszenia, które zajmuje się opiniowaniem na podstawie swojego wewnętrznego regulaminu. Stowarzyszenie poinformowało nas również, że od ich opinii możemy odwołać się w ciągu dwóch tygodni. Jednocześnie treść jego opinii trafiła od razu do mediów, co przeczy jakimkolwiek procedurom związanym z odwoływaniem się. Od czego mamy się tu odwoływać, skoro szum medialny i negatywny przekaz względem naszej marki już został rozsiany w sieci? Fakt, że treści te zostały wyśmiane przez czytelników, a także pielęgniarki i położne niczego tu nie zmienia. Taka procedura pokazuje, że działania Stowarzyszenia są niepoważne - dodaje.

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    Brokreacja RSS ALERT    /    alkohol RSS ALERT    /    Jerzy Gibadło RSS ALERT    /    Rada Etyki Reklamy RSS ALERT    /    Rada Reklamy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.71.247
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!