Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Browar Kraftwerk uwarzył trzy nowe piwa w ramach akcji Beer And Street Art

Browar Kraftwerk uwarzył trzy różne nowe piwa w ramach akcji Beer And Street Art, współpracując ze śląskim rysownikiem, protoplastą polskiej sztuki Street Art i jednocześnie autorem postaci Szwedzkiego.

Browar Kraftwerk uwarzył trzy nowe piwa w ramach akcji Beer And Street Art
Piwo Szwedzkie z Browaru Kraftwerk fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 02-02-2021, 11:02

- Postanowiliśmy zrobić coś nowego. Tchnąć w ludzi w czasie pandemii trochę uśmiechu. Tak mniej więcej narodził się pomysł wspólnego piwa. Hasło naszego browaru to „warzymy piwo nie słowa”. Zasada ta idealnie się spaja z charakterem Szwedzkiego. Naturalną koleją rzeczy była więc wspólna akcja. Po sukcesie piw warzonych dla Farben Lehre i The Analogs postanowiliśmy spróbować naszych sił właśnie z tym śląskim rysownikiem. Lubimy łączyć piwo z różnymi sferami życia, szczególnie ze sztuką. A taką niewątpliwie jest i muzyka, i street art – opowiada Mateusz Bortel, współzałożyciel Browaru Kraftwerk.

Kim jest Szwedzki, czyli najbardziej charakterystyczna postać stworzona przez artystę ponad 20 lat temu, a którego można go spotkać w wielu miejscach nie tylko na Śląsku, ale i w całej Polsce?

- Kolesiem w żółtej koszulce, z dużym nosem i trafnym komentarzem. Uwielbiam ciętą ripostę i angielski humor. Na tym podłożu powstała moja postać. Jednak założenie było takie, żeby niosła ze sobą również jakieś przesłanie. To nie miała być tylko sucha grafika, która ulegnie zapomnieniu. Takich jest wiele. Postać ma żyć, skłaniać do refleksji, zaskakiwać ciętą ripostą i dwuznacznym dowcipem. Ma na bieżąco komentować i zostawić po sobie ślad. Szwedzki jest obecny w wielu miejscach, które niejednokrotnie opisuje żartem. I to jest jego sukces. Sukces, który gwarantuje, że nie zostanie zamalowany tylko trwa i bawi kolejnych ludzi - opowiada artysta, twórca Szwedzkiego.

Pod marką Szwedzkie Piwo do sklepów trafią trzy nowe trunki, których nazwy nawiązują do tego, co Szwedzki ma do powiedzenia.

- Szwedzki Pils – Ze mną się nie naPILS? Klasyczny, tradycyjny pilsner. Chmielony na zimno czeskim chmielem. Wytrawne, lekke goryczkowe aczkolwiek bardzo aromatyczne jasne piwo dolnej fermentacji, które ze szklanki znika w moment. Drugim jest Szwedzka IPA, którą razem nazwaliśmy IPAtrz jakie dobre! Można powiedzieć, że oldschoolowy styl. Taki powrót do korzeni biorąc pod uwagę piwa, które w zeszłym roku trafiały na rynek. Jest to wytrawna IPA czyli India Pale Ale chmielona również na zimno amerykańskimi odmianami chmielu. Wytrawna, z wyraźną goryczką i cytrusowymi aromatami. Jak szybko i krótko można ją opisać- stara, dobra IPA - opisuje Paweł Solik, główny piwowar Browaru Kraftwerk.

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    browary rzemieślnicze RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    piwa rzemieślnicze RSS ALERT    /    Browar Kraftwerk RSS ALERT    /    Paweł Solik RSS ALERT    /    Mateusz Bortel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.192.112.123
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!