Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Alkohole i używki

Browar Łomża z nową kampanią marketingu rekomendacyjnego

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 23-05-2019, 11:00
Agencja Streetcom realizuje kampanię rekomendacji i samplingu piwa bezalkoholowego Łomża 0,0%. Celem jest zwiększanie świadomości marki i zapoznanie konsumentów z bezalkoholowym wariantem Łomża 0,0%.
Browar Łomża z nową kampanią marketingu rekomendacyjnego
fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Do kampanii zostali zaproszeni micro influencerzy ze społeczności Streetcom, którzy nie chcą lub nie mogą spożywać alkoholu, a jednocześnie chcieliby cieszyć się smakiem piwa bez żadnych ograniczeń. Kampania przebiega pod hasłem „Kto powiedział, że prawdziwe piwo musi mieć alkohol?”.

Wśród zadań agencji jest przeprowadzenie badania kategorii i realizacja kampanii polegającej na precyzyjnej rekrutacji 2000 micro influencerów, opracowaniu mechaniki zachęcającej konsumentów do rekomendacji online i offline, wygenerowaniu zasięgu oraz kreacji materiałów. Influencerzy zostali wybrani na podstawie określonych kryteriów spośród prawie 500-tysięcznej społeczności Streetcom. Planowany zasięg to 2,5 mln.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (1)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • meg 2020-03-17 14:15:06

    Moja ocena jest jako klienta.Najgorszy scam jaki znam.Wspolpracowalam z wieloma firmami na swiecie i nigdy nie spotkalam sie z taka niekompetencja i arogancja.Zapisalam sie tam ponad 7 lat temu jako influencer.Jedyne co robilam i to tylko wtedy gdy przypomnialam sobie,ze taka strona istnieje (bo nie ma zadnych newsletters,zadnych e-mail,nic) wypelnialam ankiety o moim zyciu osobistym.Nic poza tym-zadnych aktywnosci,innych ankiet o kampaniach nie wspomne.Gdy zadawalam to pytanie e-mails pozostawaly bez odpowiedzi.Na stronach spolecznosciowych gdy pojawialy sie pytania-zablokowano mnie.Inni ludzie tez pytaja o to samo.Staram sie udzielac im odpowiedzi bo streetcom za takie pytania niewygodne blokuje.Po 5 latach od ostatniego e-mail laskawie odezwala sie pani Justyna Bzdak i nie mogac wyjasnic dlaczego zablowowano mnie,dlaczego od 7 lat 0 komunikaji jakby web martwy byl postanowila...usunac mi konto.Gratuluje marketingu!

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!