Piwo grodziskie powróciło na rynek blisko rok temu. Jak przyznaje Chmielewski w tym okresie firma skupiła się na warzeniu piwa, które nie odbiega jakością od tego popularnego przed laty. Browar chciał również, aby jego produkty były jak najbardziej dostępne konsumentom.

Jak dodaje marka zakorzeniła się już w Wielkopolsce oraz jest obecna w kilku ogólnopolskich sieciach handlowych.

Browar w Grodzisku Wielkopolskim nie wyklucza wyjścia na rynki zagraniczne. Chmielewski przypomina, że dawniej piwo trafiało m.ni. do Afryki oraz Chin. Obecnie jest szansa, aby do tego powrócić ponieważ firma otrzymuje zapytania z Europy, Stanów Zjednoczonych a nawet Azji. Pierwsze piwa powinny zostać wysłane na rynki zagraniczne jeszcze w tym roku.

Cały tekst czytaj we wtorkowym wydaniu Rzeczpospolitej. 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl