Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Browary mają za sobą słabe półrocze. Wszystko przez długą zimę, kryzys i Euro 2012

Sprzedaż piwa w pierwszym półroczu 2013 r. spadało średnio 4-5 proc. Najsłabszy był kwiecień, kiedy popyt na piwo spadł o 6 proc. - informuje rp.pl.

Browary mają za sobą słabe półrocze. Wszystko przez długą zimę, kryzys i Euro 2012
Browary nie wykluczają w tym roku spadku sprzedaży
Branża browarnicza słabe wyniki tłumaczy spowolnieniem gospodarczym, wysoką bazą, ktróra jest efektem Euro2012 oraz słabą pogodą. 
 
Jak informuje Rzeczpospolita dobrze na tle rynku wypadają regionalne warzelnie. W pierwszej połowie tego roku ich łączna sprzedaż urosła o 5-10 proc., jednak udziały lokalnych browarów w rynku to zaledwie 6-7 proc. Przedstawiciele browarów szacują, że łączna sprzedaż piwa może spaść w tym roku o około 1-2 proc. Z kolei Euromonitor Polska prognozuje wzrost popytu sięgający 2 proc.
 
Jakie firmy mają pomysły na walkę z kryzysem? Wprowadzają nowości. Hitem tego lata są radlery i shandy. W pierwszej połowie tego roku udziały tych trunków sięgały 1 proc.  
Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

browary RSS ALERT    /    alkohol RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.215.185.97
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!