Carlsberg dołącza do IKEA, PepsiCo, czy Tesco i inicjatywy na rzecz planety
- Autor: BW / informacja prasowa
- Data: 13-09-2021, 13:26
Grupa Carlsberg dołączyła do inicjatywy Światowej Federacji Reklamodawców, podpisując zobowiązanie pod nazwą „Planet Pledge”, czyli globalne zobowiązanie marketerów do wprowadzania pozytywnych zmian na rzecz planety poprzez inspirowanie konsumentów do działania.

fot. materiały prasowe
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Grupa Carlsberg jako globalny browar, który warzy i oferuje na światowych rynkach setki marek piw, dołączyła do takich światowych korporacji jak: IKEA, PepsiCo, Tesco czy Unilever oraz do 18 krajowych stowarzyszeń reklamodawców, podpisując zobowiązanie pod nazwą „Planet Pledge”. Jego celem jest zdefiniowanie jasnej roli marketingu jako pozytywnej siły napędowej do zmian na rzecz środowiska.
- Podpisując zobowiązanie potwierdzamy nasze zaangażowanie w promowanie zrównoważonego rozwoju poprzez nasze działania na całym świecie – mówi RobbieMillar, wiceprezes ds. globalnego marketingu w Grupie Carlsberg.
- To kolejny krok Grupy Carlsberg na drodze do realizacji strategii zrównoważonego rozwoju Together Towards ZERO. Wyznaczone w niej cele są spójne z celami paryskiego porozumienia klimatycznego, zmierzającego do ograniczenia globalnego ocieplenia o 1,5oC.
komentarze (0)