Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Carlsberg Polska chce być najlepszy na rynku piwa pod względem dynamiki wzrostu przychodów

Carlsberg Polska chce, aby w kolejnych latach dynamika wzrostu przychodów ze sprzedaży spółki była wyższa niż dynamika wolumenu produkcji. Ambicją spółki jest bycie graczem, który na rynku rośnie najszybciej wartościowo, a nie wolumenowo - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Tomasz Bławat, prezes Carlsberg Polska.
  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 25-04-2014, 13:21
Carlsberg Polska chce być najlepszy na rynku piwa pod względem dynamiki wzrostu przychodów
Tomasz Bławat, prezes Carlsberg Polska fot. Carlsberg Polska

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Dla mnie podstawową zasadą jest, aby przychody netto rosły szybciej niż wolumen, bo wtedy możemy rozwijać biznes, inwestować i tym samym oferować konsumentom i klientom to co jest zgodne z ich oczekiwaniami - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Bławat.

- Dlatego skoro zakładamy na 2014 rok wzrost wolumenowy o 2-3 procent, to wartościowo mówimy o planie na poziomie 4-5 proc. Jeśli chodzi o kolejne lata to dużo zależy od rynku - dodaje.

Dalsza część artykułu (81%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • siki 2014-04-25 18:53:06

    TA najlepszy? ich piwa to siki ...

    Odpowiedz
  • Radek 2014-04-26 07:13:37

    na razie jest numerem jeden pod względem wywiadów na portalu :)

    Odpowiedz
  • bobotd 2014-04-26 14:27:46

    Niech podwyższą ceny Harnasia czy Książa, to się ździwią, jak im sprzedaż skoczy :D

    Odpowiedz
  • Zenek 2014-04-26 15:50:26

    a kto psuje ceny piwa w tym kraju? , śmiech na sali :-) Już Carlsberg nawet Kompanię włączył do walki cenowej a teraz bedzie udawał że jednak trzeba zarabiać bo klient tego oczekuje . Harnaś po 1 zł , już niedlugo tańszy bedzie od wody . Wiekszych bzdur dawno nie czytałem no ale życzę powodzenia ;-)

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!