Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Carlsberg Polska podsumowuje 6. edycję programu „Trzeźwo myślę”

  • Autor: oprac. JS
  • Data: 20-09-2022, 13:34
Promocja odpowiedzialnych zachowań w kontekście spożywania alkoholu jest ważnym elementem edukacji polskich kierowców. Dlatego 6. edycja programu „Trzeźwo myślę” realizowanego latem przez Carlsberg Polska skupiła się na temacie bezpieczeństwa za „kółkiem”.
Carlsberg Polska podsumowuje 6. edycję programu „Trzeźwo myślę”
6. edycja programu „Trzeźwo myślę” skupiła się na temacie bezpieczeństwa za „kółkiem”. / fot. trzezwomysle.com

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Głównym elementem 6. edycji programu były trzy filmy edukacyjne nt. „trzeźwego myślenia” za kierownicą z udziałem ambasadorów akcji. Wspierająco prowadzono, działania w mediach społecznościowych. Natomiast punktem wyjścia do rozmów były wyniki ogólnopolskiego badania opinii „Jazda Polaków na podwójnym gazie”, przeprowadzonego w maju br. Badanie wykazało, że mimo poprawy sytuacji i wysokiej świadomości Polaków na temat zagrożeń, jakie niesie wsiadanie za kierownicę pod wpływem alkoholu, nadal zdarzają się tego typu sytuacje. Potwierdza to, że istotna jest nieustanna edukacja i promocja odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu.

Akcja „Trzeźwo myślę” w liczbach

Programowi „Trzeźwo Myślę” towarzyszyły klasyczne działania media relations. W mediach pojawiło się 1461 publikacji o łącznym zasięgu 1 mln 171 tys. Przekazy „Trzeźwo myślę” obecne były również na monitorach metra, towarzysząc warszawiakom w ich codziennych podróżach – dzięki czemu dotarły do prawie 4 milionów osób.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!