Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Carlsberg Polska: przez zamrożenie HoReCa będzie nam ciężko odrobić straty; przed branżą trudny sezon (wywiad)

Przez pandemię COVID-19 przez 9 tygodni była zamknięta gastronomia. Majówka różniła się od tych, które znamy z poprzednich lat. A latem prawdopodobnie zabraknie wielu wydarzeń kulturalnych i sportowych na świeżym powietrzu, które wiążą się z konsumpcją piwa. O sezonie piwnym "innym niż dotychczas" w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl mówi Paul Davies, dyrektor generalny Carlsberg Polska.

Carlsberg Polska: przez zamrożenie HoReCa będzie nam ciężko odrobić straty; przed branżą trudny sezon (wywiad)
Paul Davies, dyrektor generalny Carlsberg Polska, fot. materiały prasowe

Portalspozywczy.pl: Jak pandemia koronawirusa wpłynęła na działania Carlsberg Polska?

Paul Davies, dyrektor generalny Carlsberg Polska: Sytuacja spowodowana epidemią jest absolutnie unikalna dla każdej firmy, dla gospodarki, nie wspominając o każdym z nas. Jako firma musieliśmy bardzo sprawnie przystosować się do nowej rzeczywistości, zreorganizować pracę, wprowadzić nowe metody działania. Mamy dwa główne cele, tym bardziej ważne w okresie pandemii. Najważniejszy z nich to zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników. Dlatego też w pierwszej kolejności skoncentrowaliśmy się na wprowadzeniu procedur i dodatkowych, podwyższonych standardów sanitarnych w naszych biurach i browarach zgodnie z zalecaniami Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektora Sanitarnego oraz zapewnieniu rzeczowej i regularnej informacji naszym pracownikom. Od połowy marca do teraz nasi pracownicy, tam gdzie jest to możliwe, pracują zdalnie z domu, choć biura, z zachowaniem wszystkich wytycznych w związku z COVID-19, są przygotowane na ich powrót. Dotyczyło to również naszych sił sprzedaży – koleżanki koledzy dopiero niedawno wrócili na rynek, wyposażeni w niezbędne środki ochrony zapewniające im bezpieczeństwo.

Drugi cel to oczywiście utrzymanie sprawnego działania naszego biznesu, mimo wyjątkowo trudnych okoliczności. Dokładamy starań, aby sprawnie realizować zamówienia klientów i zapewnić dostępności naszych piw dla konsumentów w sklepach. Jest to możliwe dzięki ogromnemu wysiłkowi i zaangażowaniu zarówno pracowników browarów, które działają bez większych zakłóceń, jak również zespołów Łańcucha Dostaw oraz Sprzedaży. Aby poradzić sobie z tą sytuacją musieliśmy bardzo sprawnie wypracować nowe podejście do wielu zadań, zreorganizować pracę jednocześnie pamiętając o środkach ostrożności.

Przez pandemię koronawirusa Carlsberg Polska zmienił komunikację poszczególnych marek piwa. Jak to dokładnie wyglądało z Państwa strony?

Dla marek w portfolio Carlsberg Polska zmieniliśmy mix mediowy, przesuwając komunikację do konsumentów z reklamy zewnętrznej do kanałów online i telewizji. Zrezygnowaliśmy na razie z zaplanowanych wydarzeń i imprez promujących nasze marki, zachęcamy konsumentów do zachowania dystansu społecznego i przestrzegania zasad wprowadzonych przez rząd. Wiedząc o tym, że wszystkim potrzebna jest w tym trudnym czasie otucha i nadziej, marka Okocim jest obecna z nowym spotem „Będzie OK”, zaś marka Harnaś uspokaja, że „wiatr w końcu kiedyś przestanie wiać”.   

więcej informacji:

Carlsberg RSS ALERT    /    Carlsberg Polska RSS ALERT    /    Paul Davies RSS ALERT    /    piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    koronakryzys RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT    /    koronawirus w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.231.21.83
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!