Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Carlsberg Polska: równowaga w centrum strategii zrównoważonego rozwoju (wideo)

Zakończył się Światowy Tydzień Działania na rzecz Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. 17 celów, przyjętych pięć lat temu w odpowiedzi na najważniejsze globalne wyzwania społeczne i środowiskowe, są kierunkowskazem dla firm na całym świecie do prowadzenia biznesu w sposób odpowiedzialny i zrównoważony. Grupa Carlsberg adresuje w swojej strategii zrównoważonego rozwoju 8 z 17 globalnych celów Agendy 2030. Carlsberg Polska był jednym z partnerów ubiegłotygodniowego wydarzenia w Polsce.

Carlsberg Polska: równowaga w centrum strategii zrównoważonego rozwoju (wideo)
fot. Shutterstock

Światowy Tydzień Działania na rzecz Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ miał za zadanie przypomnieć przedstawicielom biznesu, że musimy działać wszyscy, każdy w swoim zakresie odpowiedzialności, wspólnie tworzyć partnerstwa, odważnie podejmować zobowiązania i inicjatywy na rzecz klimatu oraz działać ambitnie i szybko, bo nie mamy czasu do stracenia.

- W realizacji globalnych celów ONZ biznes może pomóc, bo jest skoncentrowany, szybki i potrafi liczyć. A jednocześnie ma wpływ na rzesze konsumentów. Często to biznes tworzy mody i trendy, a te związane z ekologicznością, ze zrozumieniem zmian klimatycznych, żeby działać na rzecz planety i ograniczać swoją konsumpcję, już się urzeczywistniają. My jako Grupa Carlsberg staramy się bardzo mocno i wierzę, że działając razem, uda nam się te cele osiągnąć – mówi Beata Ptaszyńska-Jedynak, dyrektor ds. komunikacji w Carlsberg Polska w filmie, nagranym specjalnie z okazji Światowego Dnia Działania na rzecz Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ przez ekspertów i partnerów Kampanii 17. Celów, która w tym roku przebiega pod hasłem „mobilizacja”.

Razem dla Agendy 2030

Grupa Carlsberg trzy lata temu przyjęła program zrównoważonego rozwoju pod hasłem Together Towards ZERO (Razem w kierunku ZERO). W jego ramach do 2030 r. zobowiązała się do redukcji do ZERA swojego śladu węglowego, ograniczenia o połowę zużycia wody i osiągnięcia celu ZERO marnowania wody, wyeliminowania wypadków wśród pracowników - czyli osiągnięcia poziomu ZERA wypadków oraz zapewnienie konsumentom wariantów bezalkoholowych piw, co ujęto w celu ZERO nieodpowiedzialnej konsumpcji alkoholu.

Filary zrównoważonego rozwoju Grupy Carlsberg są spójne z globalnymi celami tzw. SDG’s i wpisują się w Agendę ONZ. Aby je realizować, Grupa podejmuje szereg działań zmierzających do ograniczenia swojego negatywnego wpływu na środowisko i społeczności. Carlsberg Polska konsekwentnie bierze udział w realizacji tych globalnych założeń firmy.

Coraz mniej śladu węglowego

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    zrównoważona produkcja żywności RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    Carlsberg RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    Carlsberg Polska RSS ALERT    /    Carlsberg Group RSS ALERT    /    Beata Ptaszyńska-Jedynak RSS ALERT    /    zrównoważony rozwój RSS ALERT    /    CSR RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.159.8
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!