Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Alkohole i używki

Casualowy piątek: polski konsument win pragnie luksusu i prestiżu (wywiad)

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 13-12-2019, 07:00
Joanna Semczuk, dyrektor ds. handlu i logistyki oraz członek zarządu Henkell Freixenet Polska mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl o perspektywach kategorii win musujących w Polsce, winach owocowych i winach bezalkoholowych. Jej zdaniem trend convenience, premiumizacja i otwartość na innowacje to trendy, które wyraźnie wpływają na zachowania konsumentów. - Dzisiaj nie dla wszystkich najważniejsze jest kryterium cenowe. Również w winach musujących konsument pragnie luksusu i prestiżu - mówi Joanna Semczuk.

Casualowy piątek: polski konsument win pragnie luksusu i prestiżu (wywiad)
casualowy piątek
Joanna Semczuk fot. Henkell Freixenet Polska

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Jakie działania podejmowała w tym roku firma, aby zwiększyć sprzedaż i rozpoznawalność na polskim rynku alkoholi  (sprzedażowe, marketingowe, produktowe, inwestycyjne) i jakie są plany na rok 2020?

Firma Henkell Freixenet Polska buduje swoją obecność na rynku w kilku istotnych kategoriach. Przynależność do międzynarodowej grupy Henkell Freixenet światowego lidera w kategorii win musujących z wartościowym udziałem 10,3% * gdzie kolejny konkurent osiąga udział wartościowy  zaledwie 4,9% , to dla nas ogromne zobowiązanie. Z tego też względu  właśnie tej kategorii poświęcamy naszą szczególną uwagę. W naszej strategii 2020-2025 jasno mamy zdefiniowany cel – chcemy również w Polsce zajmować pozycję lidera i eksperta w kategorii win musujących.  Dla obserwatorów rynku nie jest tajemnicą, że kategoria win musujących pozostaje w Polsce jak i na świecie pod dużym wpływem prosecco. To wina prosecco generują największe wzrosty stając się tym samym siłą napędową rynku win musujących. Przez ostatnie 10 lat światowy rynek prosecco urósł z 91.1milionów butelek do 379,4 milionów butelek*. W Polsce ta dynamika w ciągu ostatnich 5 lat jest jeszcze bardziej imponująca.  

Dalsza część artykułu (92%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!