Casualowy piątek: polski konsument win pragnie luksusu i prestiżu (wywiad)
- Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
- Data: 13-12-2019, 07:00

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Jakie działania podejmowała w tym roku firma, aby zwiększyć sprzedaż i rozpoznawalność na polskim rynku alkoholi (sprzedażowe, marketingowe, produktowe, inwestycyjne) i jakie są plany na rok 2020?
Firma Henkell Freixenet Polska buduje swoją obecność na rynku w kilku istotnych kategoriach. Przynależność do międzynarodowej grupy Henkell Freixenet światowego lidera w kategorii win musujących z wartościowym udziałem 10,3% * gdzie kolejny konkurent osiąga udział wartościowy zaledwie 4,9% , to dla nas ogromne zobowiązanie. Z tego też względu właśnie tej kategorii poświęcamy naszą szczególną uwagę. W naszej strategii 2020-2025 jasno mamy zdefiniowany cel – chcemy również w Polsce zajmować pozycję lidera i eksperta w kategorii win musujących. Dla obserwatorów rynku nie jest tajemnicą, że kategoria win musujących pozostaje w Polsce jak i na świecie pod dużym wpływem prosecco. To wina prosecco generują największe wzrosty stając się tym samym siłą napędową rynku win musujących. Przez ostatnie 10 lat światowy rynek prosecco urósł z 91.1milionów butelek do 379,4 milionów butelek*. W Polsce ta dynamika w ciągu ostatnich 5 lat jest jeszcze bardziej imponująca.
komentarze (0)