Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

CEDC i Baltona wspólnie stworzyły nową oprawę marki Żubrówka

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 23-01-2019, 11:11
Firma CEDC, lider rynku wódek w Polsce oraz producent Żubrówki, wraz z Baltona DutyFree, prezentują nową oprawę legendarnej polskiej marki. Dedykowana wyłącznie Żubrówce przestrzeń otwarta pod koniec stycznia tego roku, zajmuje kilkadziesiąt metrów kwadratowych w nowym sklepie Baltona DutyFree na lotnisku Chopina w Warszawie.
CEDC i Baltona wspólnie stworzyły nową oprawę marki Żubrówka
fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Miło mi poinformować, że wraz z otwarciem nowego sklepu Baltona DutyFree na lotnisku Chopina w Warszawie, pasażerowie będą mogli nie tylko kupić legendarną Wódkę Żubrówka, ale również  zapoznać się z jej historią. Propozycja naszego wieloletniego partnera, firmy CEDC, idealnie wpisuje się w koncepcję stworzenia nowoczesnej przestrzeni dutyfree na lotnisku Chopina. Nowa odsłona sklepu to nowatorski design oraz niekonwencjonalna i ciekawa aranżacja przestrzeni. Chcemy wyróżnić się sense of place i pokazać w nowoczesny sposób to, co odlatujący pasażerowie mogą zabrać z Polski. Najlepsze polskie marki zasługują na to, aby być zapamiętane, a temu służy przyciągająca wzrok oprawa – mówi Piotr Kazimierski, prezes zarządu Baltona.

- Z ponad 500-letnią tradycją, Żubrówka jest jedną z ikon Polski na świecie. Możemy być dumni z jej rozpoznawalności i dobrego postrzegania, podobnie jak Szkoci są dumni ze swojej whisky. Siłą rzeczy, dla takiego produktu idealnym miejscem ekspozycji i sprzedaży są strefy dutyfree, przez które corocznie przewijają się miliony pasażerów z całego świata. Cieszymy się z nawiązania współpracy z Baltoną przy okazji stworzenia sklepu Baltona DutyFree na warszawskim lotnisku Chopina. Jestem przekonany, że zaprojektowana tam przez nas wspólnie strefa Żubrówki, pozwoli zapamiętać pasażerom wszystkie pozytywne skojarzenia, jakie wiążą się z naszą marką, a także z krajem, który odwiedzili: naturę, nieskażoną przyrodę, najwyższą jakość i gościnność. Dzięki Żubrówce, zabiorą oni w swoje strony część polskiej tradycji – mówi Vassilen Tzanov, dyrektor generalny CEDC w Polsce.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!