Concha y Toro: Silny wzrost sprzedaży win w Polsce
Viña Concha y Toro, producent wina w Ameryce Łacińskiej i CEDC International, jeden z producentów i dystrybutorów produktów alkoholowych w Polsce, obchodzą 21. rocznicę nawiązania współpracy, jednocześnie ogłaszając silny wzrost sprzedaży win Concha y Toro na kluczowym, europejskim rynku, czyli w Polsce.

CEDC International, spółka będąca częścią globalnej Grupy Roust, zwiększyła świadomość marki Concha y Toro od 1998 r., osiągając sprzedaż na poziomie ponad 100 tys. dziewięciolitrowych skrzynek.
– W pierwszym półroczu 2019 r. byliśmy świadkami stabilnego wzrostu marek strategicznych należących do portfela Concha y Toro, w tym legendarnych Casillero del Diablo, Frontera, Don Melchor i Marques de Casa Concha – wzrost wyniósł 5,4% w porównaniu z tym samym okresem w 2018 r. Nasza prognoza na 2019 r. zakłada solidny wzrost na poziomie 15–20% względem biegłego roku, w szczególności jeśli chodzi o pozycję Casillero del Diablo oraz wykorzystanie nowości związanych z marką Frontera – powiedział Arkadiusz Citków, Dyrektor Komercyjny Marek Importowych w CEDC International.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
– W firmie Concha y Toro z entuzjazmem odnosimy się do wieloletniej, owocnej współpracy z Grupą Roust i CEDC International, dzięki której nasze produkty zdobyły wiodącą pozycję na bardzo ważnym, polskim rynku. Przez wszystkie te lata firma CEDC International była godnym zaufania i silnym partnerem, w związku z czym w najbliższej przyszłości planujemy dalszy rozwój tej współpracy – informuje Cristian Lopez, Dyrektor ds. Eksportu w firmie Viña Concha y Toro.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.