• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Cydr to odkrycie ostatnich lat w Polsce i sprzedaż rośnie dynamicznie

Cydr jest odkryciem ostatnich lat w Polsce i jego sprzedaż dynamicznie rośnie, ale dorównanie rynkowi piwa i osiągnięcie poziomu sprzedaży piwa jest niemożliwe – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Piotr Kuc, wiceprezes zarządu firmy doradczej Augeo Ventures.
  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 05-05-2015, 10:58
Cydr to odkrycie ostatnich lat w Polsce i sprzedaż rośnie dynamicznie
fot. cydrignacow.pl

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Cydr z pewnością jest odkryciem ostatnich lat w Polsce, chociaż w krajach Europy Zachodniej zdobył popularność dużo wcześniej. We wszelkich bazach statystycznych jest klasyfikowany razem z perry (gruszkowym odpowiednikiem cydru) – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Piotr Kuc.

 - Szacunki producentów mówią, że w 2013 i 2014 roku sprzedano odpowiednio 2 i 15 mln litrów cydru i perry. Pomimo szybkiego wzrostu jest to ciągle produkt niszowy, którego dotychczas spróbowało ok. 40 proc. dorosłych Polaków. Alternatywą dla cydru i perry są piwa smakowe i miksy piwne, których sprzedaż w 2013 roku wyniosła 270 mln litrów – dodaje.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Daria 2015-05-08 21:40:16

    Ostatnio piłam go na grillu u koleżanki. Fajnie smakował taki schłodzony.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!