• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Czym się różni browar koncernowy od browaru rzemieślniczego - TOP 5 różnic

Czym jest browar koncernowy? Najprościej ujmując jest to olbrzymi podmiot, moloch, machina, w której najważniejsze są słupki maksymalnej rentowności w Excelu. Zawsze najważniejsze będą tutaj maksymalne wyniki finansowe przy jednoczesnym zaspokojeniu potrzeb konsumentów jak najniższym nakładem kosztów (a to zazwyczaj odbija się negatywnie na używanych w produkcji piwa surowcach). W takich browarach najczęściej stosuje się zamienniki dla słodu jęczmiennego tj. grys kukurydziany, ryż, jęczmień czy syropy glukozowo-fruktozowe. Piwa te cechują się niezmienną i nie wyróżniającą się jakością i smakiem. Nadrabiają natomiast dużą ilością reklam w telewizji czy internecie gdyż, posiadają na to środki marketingowe – ocenia Wiktor Staszewski z Browaru Gzub.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 07-11-2019, 11:12
Czym się różni browar koncernowy od browaru rzemieślniczego - TOP 5 różnic
fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Wskazuje, że na drugim końcu tego piwnego uniwersum mamy browary rzemieślnicze/kraftowe – czyli jakie? Czy mogą się wyróżnić? Są to browary prowadzone przez pasjonatów, najczęściej przez osoby które, wcześniej warzyły piwa w domowym zaciszu i postanowiły przełożyć pasję na biznes. W porównaniu do wielkich koncernów w takich browarach produkuje się ilości wręcz mikroskopijnie. Stawia się głównie na różnorodność styli i co najważniejsze -  na najwyższą ich jakość. Stosuje się surowce najwyższej jakości bez udziału zamienników słodu. Takie małe browary nie posiadają budżetów na reklamy, dlatego jedyne czym mogą się bronić to różnorodność proponowanych styli piwnych i sam smak wyrobu gotowego – piwa.

TOP 5 różnic między browarem koncernowym a browarem rzemieślniczym

Dalsza część artykułu (86%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Louri 2019-11-08 11:25:11

    Ciekawy artykuł, ale naprawdę wkrówiające błędy interpunkcyjne a nawet ortograficzne: "w telewizji czy internecie gdyż, posiadają na to środki marketingowe" "przez osoby które, wcześniej warzyły piwa" "liczy się zysk i minimalny finansowy nakład produkcyjny dlatego, nie trudno jest znaleźć" "Podyktowane jest to nie używanień półproduktów" "piwowar wielkiego koncernu ję wachą" WTF? "Główną rolę odbywa chmiel" "wpływu na tzw. IBU czyli, wskaźnik goryczki w piwie" "warzenie brzeczki gęstej która, jest później rozcieńczana wodą" "kilka rodzajów piwa gdzie, dodaje się odpowiednią ilość wody" "proces powstawania piwa, był jednak zgoła inny" Widać przed pisaniem było pite  :D

    Odpowiedz
    • |Piotr 2019-11-12 20:29:37

      (...) ;)

      Odpowiedz
  • Władek 2019-11-13 15:02:03

    Haha, od kilku lat już nie kupuje i nie piję piw z "dużych browarów". Zresztą o dobre piwo z "browaru rzemieślniczego" tez coraz trudniej. Na moje oko może 5-10 % browarów rzemieślniczych warzy prawdziwe dobre piwa. Na dobre piwo zapraszam do Czech ;)

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!