Desperados rusza z kampanią Rebel Street
- Autor: pr
- Data: 06-05-2014, 14:16
Spoty telewizyjne wprowadzają w klimat nowej akcji Desperadosa. Tego lata marka obecna będzie wszędzie tam, gdzie wibruje muzyka i czuć puls miasta. Pod hasłem Rebel Street Polskę przemierzać będzie specjalna samplingowa ciężarówka z imprezową strefą, która rozstawi się wszędzie tam, gdzie rozpoczynać się będzie impreza. Mobilne „before party" Desperadosa w maju rozgrzewać będzie przed i w trakcje Juwenaliów we Wrocławiu, Warszawie i Katowicach. Akcja trwać będzie całe lato i dotrze do ponad 30 miast w całej Polsce.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Za kampanię TV odpowiada agencja Dufresne Corrigan Scarlett. Pomysł i realizacja akcji samplingowej - agencja Polymus, za działania PR odpowiada agencja ROOTS PR, za działania digial - agencja Good. Zaplanowanie i zakup mediów - MediaVest, działania BTL - agencja CREAM.
Powiązane tematy:
-
Browary muszą się liczyć z wyższymi wydatkami. Winna temu opłata cukrowa
-
Piwo Tyskie z promocją pod kapslem. Ile można wygrać?
-
Kolejne spadki sprzedaży piwa. Branża apeluje do rządu o wstrzymanie podwyżki akcyzy
-
Perła rozbudowuje lubelski browar
-
Największy na świecie producent piwa wspiera w nietypowy sposób Ukrainę
-
Posłanka Lewicy chce zakazać promocji na piwo. "Czas z tym skończyć"
-
Biedronka z piwną ofertą: 12 piw gratis
-
5 kultowych reklam piwa sprzed dwóch dekad, do których chętnie wracamy
-
W tym roku wraca Oktoberfest
-
Klasyczna bitwa dyskontów na piwne promocje przed majówką: Lidl daje 4 piwa gratis
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
- Wpływ wojny na rynek żywnościowy przejawia się na kilku płaszczyznach
komentarze (0)