Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Desperados startuje z kampanią "Bo chcemy poczuć więcej"

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 03-09-2018, 08:20
Desperados Nocturno zaprasza konsumentów do świata intensywnych przeżyć i autentycznych, imprezowych emocji. W ramach kampanii „Bo chcemy poczuć więcej” marka uruchomiła innowacyjnego chatbota, który rejestruje okrzyki użytkowników w aplikacji Messenger i wkomponowuje je w muzyczny bit.
Desperados startuje z kampanią
fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Desperados Nocturno to imprezowe połączenie piwa i smaku tequili z intrygującą nutą rumu oraz 7% zawartością alkoholu. Wariant został wprowadzony na polski rynek w odpowiedzi na potrzeby konsumentów i ich zmieniające się preferencje.

- Autentyczne przeżycia i wspólne doświadczanie intensywnych, imprezowych emocji to coś, co charakteryzuje konsumentów marki Desperados. Wariant Nocturno również wiąże się z obietnicą energetycznej imprezy, stąd pomysł na aktywację, która umożliwi naszym dorosłym odbiorcom wyrażanie nieskrępowanych emocji – mówi Anna Wood, Senior Group Brand Manager International Brands.  

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!