Distribev Orbico: rozwój rynku alkoholi wspiera trend premiumizacji
- Za cel stawiamy sobie rentowny wzrost obrotów naszych partnerów biznesowych. W taki sposób dobieramy asortyment oraz sugerujemy aktywności promocyjne, aby podnosić wartość całej kategorii alkoholi - mówi Jerzy Wasilewski, dyrektor ds. komercyjnych w Distribev Orbico.

Ambicją Distribev Orbico jest bycie doradcą dla partnerów biznesowych jakimi są właściciele i osoby decyzyjne w punktach sprzedaży i lokalach gastronomicznych. Jako kapitan całej kategorii alkoholi w Polsce (piwa, alkohole mocne i wina) mamy świadomość odpowiedzialności jaka ciąży na nas w kontekście rozwoju sprzedaży alkoholi w każdym z wyżej wymienionych punktów. Alkohol odpowiada bowiem za ponad 50-70 proc. obrotu i ma istotny udział w zyskach sklepów i lokali. Dlatego jako dział komercyjny Distribev Orbico ściśle współpracujemy z naszymi strategicznymi dostawcami dobrze planując działania, a następnie informując naszych partnerów o wszelkich nowinkach rynkowych, kampaniach reklamowych czy promocjach na kluczowe marki, które warto mieć w danym punkcie sprzedaży. W ramach analizy rynku i potencjału poszczególnych sklepów i lokali gastronomicznych jako Distribev Orbico dysponujemy danymi z ponad 60 tys. sklepów i ponad 25 tys. punktów gastronomicznych. Nakładając te dane na informacje o potencjale konkretnego punktu sprzedaży oraz naszą wiedzę ekspercką i informacje o aktywnościach promocyjnych producentów, jesteśmy w stanie doradzić każdemu sklepowi jak szeroką półkę i z jakim asortymentem, w tym nowościami, powinien zbudować – mówi Jerzy Wasilewski.
Więcej czytaj na www.dlahandlu.pl.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.