Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Alkohole i używki

Dozwolone formy reklamy alkoholu są wyjątkiem od reguły

  • Autor: Adam Tubilewicz
  • Data: 22-06-2021, 09:18
- Zakaz reklamy alkoholi nie oznacza, że producent alkoholu nie może posiadać strony internetowej lub konta social media na którym pojawi się jego znak towarowy - mówi nam Anna Mirek, radca prawny i Senior Associate w Kancelarii Noerr Biedecki sp.k
Dozwolone formy reklamy alkoholu są wyjątkiem od reguły
Anna Mirek, radca prawny i Senior Associate w Kancelarii Noerr Biedecki sp.k

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

  • Bartłomiej M. odpowie za reklamowanie i sprzedaż "Misiewiczówki" bez zezwolenia.
  • W Polsce obowiązuje powszechny zakaz reklamy i promocji alkoholu, a wyjątki są ściśle określone w ustawie.
  • Zakaz nie oznacza jednak, że producent alkoholu nie może posiadać strony internetowej lub konta social media.
Dalsza część artykułu (90%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!