Partnerzy portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

"Dwa szybkie Żubry". Marka rozda 14 mln piw

1 marca rusza akcja promocyjna „Dwa Szybkie Żubry”. Każdy konsument, który pod kapslem lub zawleczką znajdzie hasło „Wygrałeś 2 Żubry”, będzie mógł odebrać dwa piwa Żubr.

fot. materiały prasowe / KP SA

Wygraną będzie można odbierać do końca lipca w wybranych sklepach oznaczonych naklejką  „Tu odbierz nagrodę”. Lista sklepów wydających nagrody wraz z regulaminem promocji, dostępne będą od 1 marca na stronie www.zubr.pl

Akcja potrwa do czerwca 2016 roku. Promocja „Dwa Szybkie Żubry” wsparta będzie ogólnopolską kampanią telewizyjną, radiową, prasową, w digitalu oraz na billboardach i w punktach sprzedaży.

Za przygotowanie nowej kampanii telewizyjnej odpowiadają agencje: PZL, dom produkcyjny OTO Film oraz Platige Image. Za działania w social media oraz PR odpowiada agencja Tailor Made PR. Designy opakowań promocyjnych przygotowała agencja PRISM Studio. Planowaniem i zakupem mediów zajęły się domy mediowe MEC i  Zenith Opti Media.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Żubr RSS ALERT    /    rynek piwa RSS ALERT    /    Kompania Piwowarska SA RSS ALERT    /    reklama piwa RSS ALERT

KOMENTARZE (13)

  • Ola 2016-02-29 20:49:27
    Firma, która zabija u siebie jedną z nitek sprzedaży czyli gastronomię i piwo z kega ... jedna wielka porażka
  • RK, KW, 2016-03-09 12:09:47
    Przy takiej promocji Grupa Żywiec będzie znowu w tyle. Proponuje 4 piwa.
  • wos 2016-03-09 15:52:24
    To już nie promocja to ukryta obniżka cen , która może okazać się dumpingiem !
  • Ryszard 2016-03-10 10:23:05
    Więcej nie zawsze znaczy lepiej. Z ludzkiego punktu widzenia uczestnictwo w takich prymitywnych zabawach jest uwłaczające (czy pod kapselkiem będzie napis oznaczający dwa piwa). Z punktu widzenia Polaka lepiej kupić jedno piwo polskich browarów takich jak: Ciechan, Kormoran, Amber, Witnica, Cornelius itd, niż kilka z zagranicznych koncernów. Nieznajomość właściwych postaw prowadzi do zubożenia narodu, czyli nas wszystkich. Uczyć się historii i właściwych decyzji zakupowych, by nie było tak, że Polak, często nieświadomie, wspiera Niemca kupując np. wędliny Balcerzak, jogurty Muller, czy proszki do pieczenia Dr Oetker. Wystarczy sobie uświadomić, że nie tak dawno w sumie, w wielu miejscach w Warszawie były napisy \"Nur fur Deutsche\", by inaczej spojrzeć na różne sprawy.
  • jarek 2016-03-13 05:58:10
    Agdzie moge odebrac w Karpaczu

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.101.50
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!