Dyrektor generalny Diageo: Kończymy okres intensywnych akwizycji
- Autor: telegraph.co.uk
- Data: 20-11-2013, 14:00

Jak mówił we wtorek Menezes, który kieruje Diageo od nieco ponad 4 miesięcy, spółka w najbliższym okresie będzie chciała przyspieszyć rozwój swoich marek z grupy premium, takich jak Johnny Walker Black Label, Baileys oraz Smirnoff. Planowane są działania na skalę globalną, dzięki którym Diageo chce przekonać konsumentów do tego, aby - jak to ujął Menezes - "pić lepiej".
Diageo w ostatnich latach przejęło m.in. tureckie Mey Icki za 1,3 mld funtów (2011 rok), jak również wykupiło pakiet kontrolny w indyjskim United Spirits za 592 mln funtów (2011 rok).
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Ivan Menezes na stanowisku dyrektora generalnego Diageo zastąpił Paula Walsha. Zmiana oficjalnie dokonała się 1 lipca bieżącego roku. Menezes w Diageo pracuje od 1997 roku.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Wielkopolska Manufaktura Wódek emituje akcje w crowdfundingu
-
Johnnie Walker z limitowaną serią butelek ICONS
-
Diageo ma nowy magazyn, będzie obsługiwał 12 rynków regionu
-
Diageo z kampanią, która ma zwiększyć wiedzę Polaków o alkoholu
-
Rozmowy Excellence, Health Medica ws. zakupu Intenson przedłużone
-
Makarony Polskie planują akwizycję
-
7 najciekawszych akwizycji na rynku spożywczym i handlu w I półroczu
-
Makarony Polskie: akwizycje ważnym kierunkiem rozwoju
-
Ambra: rynek alkoholi premium i win bezalkoholowych będzie rósł
-
Czy gin ma szansę powtórzyć sukces whisky w Polsce?
komentarze (0)