Partner portalu
partner portalu
Alkohole i używki

Ekspert: Wódka Sławomira Peszki wydaje się doskonałym pomysłem

- Sławomir Peszko, jako bardzo rozpoznawalny piłkarz, jest postacią budzącą pozytywne skojarzenia. Jego specyficzny wyraz twarzy doczekał się wielu „imprezowych” skojarzeń i memów – to duży potencjał na własną markę alkoholi! Konsumenci nie przejdą obok takiej propozycji obojętnie - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Paweł Jaroszyński, CEO, Head of Social Media w agencji Pitted Cherries.

Ekspert: Wódka Sławomira Peszki wydaje się doskonałym pomysłem
Wizerunek Sławomira Peszki nosi w sobie duży potencjał na własną markę alkoholi - ocenia ekspert. fot. shutterstock

1 lipca w Sopocie została otwarta nowa restauracja Team Spirit. W wydarzenie zaangażowali się znani piłkarze: Dusan Kuciak, Grzegorz Kuświk, Sławomir Peszko i Jakub Wawrzyniak. Jedną z atrakcji lokalu będzie możliwość spróbowania wódki pod marką "Peszko". Nie tak dawno własną linię mocnych alkoholi wypuścił Bartłomiej Misiewicz, o czym opowiadał m.in. na naszych łamach.

Czy firmowanie ekskluzywnych wódek przez kontrowersyjne postaci publiczne to dobry pomysł?

Paweł Jaroszyński, CEO, Head of Social Media w agencji Pitted Cherries jest zdania, że jeśli wizerunek postaci pasuje do produktu, to jest to jak najbardziej dobry pomysł.

- Każdy taki przypadek należy jednak rozpatrywać indywidualnie. Na przykład wódka Sławomira Peszko wydaje się doskonałym pomysłem. Pan Peszko, jako bardzo rozpoznawalny piłkarz, jest postacią budzącą pozytywne skojarzenia. Jego specyficzny wyraz twarzy doczekał się wielu „imprezowych” skojarzeń i memów – to jest duży potencjał na własną markę alkoholi! Konsumenci nie przejdą obok takiej propozycji obojętnie. Konsument widząc twarz pana Peszko na takim produkcie jak wódka, z pewnością się uśmiechnie, a to już na starcie bardzo dużo - mówi.

Nasz rozmówca wskazuje, że z drugiej strony Sławomir Peszko jest piłkarzem i promowanie przez sportowca takiego produktu jak wódka może być wizerunkowo ryzykowne.

- Biorąc jednak pod uwagę jego potencjał „skojarzeniowy” myślę, że warto to ryzyko podjąć. Natomiast pan Bartłomiej Misiewicz to osoba publiczna, która była związana z polityką i w związku z tym budzi raczej negatywne konotacje. Nie wiem czy produkt firmowany jego nazwiskiem będzie zachęcał konsumentów… Na pewno jest to bardzo ryzykowne przedsięwzięcie. Należałoby zrobić szczegółowe badania na ten temat, bo wielu konsumentów może zdecydować się na spróbowanie jego produktu dla „żartu”. A jeśli „Misiewiczówka” okaże się dobra, to potem sama się obroni. Nie możemy zapominać o kryjącym się w tym potencjale - podsumowuje Jaroszyński.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Sławomir Peszko RSS ALERT    /    wódka RSS ALERT    /    alkohol RSS ALERT    /    wódka peszko RSS ALERT    /    Paweł Jaroszyński RSS ALERT    /    Misiewiczówka RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • TAKIE TAM 2020-07-07 10:36:53
    Czy wszyscy celebryci i im podobni poza wymyślaniem kolejnego cudownego alkoholu i brandu to mają jeszcze jakiś pomysł na biznes?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.200.222.93
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!