Ekspert: Wódka Sławomira Peszki wydaje się doskonałym pomysłem
- Autor: Adam Tubilewicz/Portalspozywczy.pl
- Data: 06-07-2020, 14:24
- Sławomir Peszko, jako bardzo rozpoznawalny piłkarz, jest postacią budzącą pozytywne skojarzenia. Jego specyficzny wyraz twarzy doczekał się wielu „imprezowych” skojarzeń i memów – to duży potencjał na własną markę alkoholi! Konsumenci nie przejdą obok takiej propozycji obojętnie - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Paweł Jaroszyński, CEO, Head of Social Media w agencji Pitted Cherries.
Wizerunek Sławomira Peszki nosi w sobie duży potencjał na własną markę alkoholi - ocenia ekspert. fot. shutterstock
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
1 lipca w Sopocie została otwarta nowa restauracja Team Spirit. W wydarzenie zaangażowali się znani piłkarze: Dusan Kuciak, Grzegorz Kuświk, Sławomir Peszko i Jakub Wawrzyniak. Jedną z atrakcji lokalu będzie możliwość spróbowania wódki pod marką "Peszko". Nie tak dawno własną linię mocnych alkoholi wypuścił Bartłomiej Misiewicz, o czym opowiadał m.in. na naszych łamach.
Czy firmowanie ekskluzywnych wódek przez kontrowersyjne postaci publiczne to dobry pomysł?
Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
komentarze (1)
Czy wszyscy celebryci i im podobni poza wymyślaniem kolejnego cudownego alkoholu i brandu to mają jeszcze jakiś pomysł na biznes?
Odpowiedz