Partner portalu
partner portalu
Alkohole i używki

Ekspertka: Producenci alkoholi muszą uważać wybierając znane twarze do kampanii reklamowych

- Każde tak poważne działanie marketingowe powinno być poprzedzone badaniami rynku oraz szczegółową analizą postrzegania przez konsumentów osoby, z którą chcemy współpracować. Trzeba dobrze wyczuć konsumentów, zanim zdecydujemy się na taką współpracę - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Ewelina Radowicz, CEO, Head of Public Relations w agencji Pitted Cherries.

Ekspertka: Producenci alkoholi muszą uważać wybierając znane twarze do kampanii reklamowych
Ewelina Radowicz, Head of Public Relations w agencji Pitted Cherries.

Ewelina Radowicz wskazuje, że duzi producenci alkoholi, wybierając twarze do reklam ich marek, muszą postępować zachowawczo.

- Każde tak poważne działanie marketingowe powinno być poprzedzone badaniami rynku oraz szczegółową analizą postrzegania przez konsumentów osoby, z którą chcemy współpracować. Czy jej wizerunek budzi pozytywne skojarzenia? Trzeba dobrze wyczuć konsumentów, zanim zdecydujemy się na taką współpracę - mówi.

Head of Public Relations w agencji Pitted Cherries podkreśla, że „kontrowersyjne” postacie publiczne będą miały większe pole do popisu przy swoich solowych projektach. 

- To czy konsumenci ich odrzucą, zależy od bardzo wielu czynników. Trudno jest tu udzielić jednoznacznej odpowiedzi. Ryzyko odrzucenia jest tym większe, im większe negatywne emocje wzbudza dana persona - mówi.

W ocenie Eweliny Radowicz ryzyko odrzucenia przez konsumentów wódki sygnowanej przez Sławomira Peszkę jest niskie.

- Nie sądzę, aby piłkarz reprezentacji Polski budził tak silne negatywne emocje, aby konsumenci zdecydowali się na bojkot jego produktów. Nieco inaczej sytuacja wygląda w przypadku pana Misiewicza. Tutaj w grę wchodzi polityka i nasze polityczne sympatie czy antypatie. Pan Misiewicz jest utożsamiany z bardzo konkretną stroną politycznej wojny, jest wręcz jej swego rodzaju symbolem. Znaczna część konsumentów może więc spojrzeć na firmowany jego nazwiskiem produkt co najwyżej z zażenowaniem - podsumowuje.

Zainteresowanym polecamy nasz tekst "Kontrowersyjne postaci w alkoholowym biznesie. Czy własna marka to jedyny sposób na sukces?"

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Ewelina Radowicz RSS ALERT    /    Pitted Cherries RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT    /    Sławomir Peszko RSS ALERT    /    Misiewiczówka RSS ALERT    /    celebryci RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.200.218.187
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!