Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Festiwale i imprezy plenerowe - czy to odpowiednie miejsce do promowania spożywczego brandu?

Polacy pokochali muzyczne festiwale i plenerowe imprezy, których każdego lata przybywa na kulturalnej mapie. A na nich poza sporą dawką muzyki wszelakiej, pokazuje się coraz więcej spożywczych marek. Czy to adekwatne miejsce do promowanie foodowych brandów - o to zapytaliśmy Michała Maciejewskiego, strategy directora w agencji Pitted Cherries.

Festiwale i imprezy plenerowe - czy to odpowiednie miejsce do promowania spożywczego brandu?
Michał Maciejewski, strategy director w agencji Pitted Cherries fot. PTWP

- Letnie festiwale i wszelakiej maści imprezy plenerowe to doskonałe miejsce do promowania marek z branży spożywczej. Jest lato, wakacje, czuć klimat beztroski, a radość aż wisi w powietrzu. Nie dziwi więc fakt, że na scenie i pod sceną aż roi się od reklam. Producenci orzeźwiających napojów czy krzepiących przekąsek zabiegają o to, aby zostać partnerem danej imprezy. Przytoczę tylko jeden, ale bardzo charakterystyczny przykład - marka Żywiec i Męskie Granie. Dzięki sponsorowanej przez Żywiec letniej trasie koncertowej, na której występują najciekawsi polscy artyści młodego pokolenia, marka Żywiec zyskała bardzo dużo wśród swojej grupy docelowej. Żywiec postawił na fanów dobrej muzyki, studentów czy po prostu ludzi młodych, i to wypaliło - mówi Michał Maciejewski.

Pierwszą trasę "Męskiego Grania" zorganizowano w 2010 roku. Chodziło o pokazanie dojrzałego i bezkompromisowego charakteru marki, nowe pozycjonowanie brandu oparte na czerpaniu radości z życia. 

Jak dodaje ekspert dziś projekt ten stał się prawdziwym zjawiskiem na polskiej scenie muzycznej. Artyści tacy jak Dawid Podsiadło, Organek, Brodka czy Kortez stali się swego rodzaju ambasadorami marki.

- Warto więc podejmować śmiałe decyzje marketingowe i inwestować w ciekawe przedsięwzięcia. To pokazuje przykład piwa Żywiec. Pamiętajmy jednak, że udział w danym przedsięwzięciu zawsze musi być zbieżny z wartościami naszej marki i naszymi celami marketingowymi. Charakter danej imprezy powinien po prostu do nas pasować - zapewnia Maciejewski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Pitted Cherries RSS ALERT    /    Michał Maciejewski RSS ALERT    /    Męskie Granie RSS ALERT    /    Żywiec RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Wiesław Stefaniak 2018-08-21 17:07:48
    Trzeba tylko przekonać prezesów firmy spożywczej, a to jest czasami baaaaardzo trudne a wręcz niewykonalne zadanie... Dla wielu firm kategoria zręczności pozostaje wyłącznie na papierze.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.231.21.160
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!