Fresco z drugą odsłoną akcji konsumenckiej
- Autor: wirtualnemedia.pl
- Data: 17-12-2018, 12:46
Pod hasłem „Wszystko dla orzeźwienia” ruszyła druga odsłona akcji konsumenckiej Fresco, dedykowana owocowym smakom Fresco Frizzante (Ambra) - podaje serwis wirtualnemedia.pl.

fot. materiały prasowe
Przygotowany na potrzeb akcji spot promuje event SnowFest, w czasie którego na gości czekają zimowe zawody, koncerty, foodtrucki czy strefa relaksu. Akcji towarzyszy konkurs konsumencki, w którym za przesłanie własnych, zimowych zdjęć można wygrać podwójne zaproszenia na SnowFest 2019, a w wielkim finale voucher na zakupy w SkiTeam.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Czytaj więcej na: wirtualnemedia.pl
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Palikot: Od początku finansujemy się długiem. Dopuszczamy zadłużenie do 100 mln zł
-
Polacy zrezygnują z piwa i wina? Jak inflacja wpływa na branżę alkoholową?
-
Wino coraz ważniejsze dla restauratorów i hotelarzy
-
IX Konkurs Polskich Win 14-15 lipca w Winnicy Dwie Granice
-
Airbnb wprowadza nową kategorię. To gratka dla fanów wina
-
Nowość w Lidlu: mule w białym winie z polskiej Winnicy Niemczańskiej
-
Brad Pitt pozwał Angelinę Jolie za sprzedaż udziałów w winnicy właścicielowi marki Stolichnaya
-
Aleksander Baron: Niemiecka kuchnia zasługuje na reinterpretację
-
Limitowana edycja ginu Hendrick’s Neptunia dostępna w Polsce
-
Dystrybutor win z dużą inwestycją. "Budujemy zaplecze do rozwoju"
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
- Co będzie gdy mleczarniom zabraknie energii?
subskrybuj portalspozywczy.pl
komentarze (0)