Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Alkohole i używki

Gemius: Spoty promujące piwo stanowią niewiele ponad 5 proc. wszystkich reklam wideo w Internecie

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 08-11-2017, 13:03
Spoty promujące piwo stanowią 5 proc. wszystkich reklam wideo wyświetlonych polskim internautom od stycznia do września 2017 roku. Ministerstwo Zdrowia chce ograniczyć czas, w którym emitowane są reklamy piwa.
Gemius: Spoty promujące piwo stanowią niewiele ponad 5 proc. wszystkich reklam wideo w Internecie
fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Zapowiadana zmiana miałaby dotyczyć telewizji, radia, teatrów i kin. Plany nie dotyczą jednak internetu, dlatego Gemius sprawdził, w jakim stopniu od początku 2017 roku branża piwowarska wykorzystuje potencjał reklamowy sieci.W ramach nowelizacji ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi resort zdrowia proponuje, aby reklamy piwa były emitowane od godz. 23 do godz. 6, a nie od godz. 20, jak jest obecnie.

─ Obecnie producenci z branży piwnej mogą się reklamować między godz. 20 a 6 rano, a więc także w tak zwanym telewizyjnym prime timie. Emitowanie reklam po godz. 23 to w praktyce całkowity zakaz reklamy dla branży piwnej, dla której telewizja do tej pory pozostawała głównym medium wykorzystywanym w kampaniach reklamowych ─ mówi Marta Wiercińska, ekspertka Gemiusa.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!