Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Glenfiddich: kategoria whisky rośnie stosunkowo szybko

– W Polsce spośród alkoholi mocnych spożywa się zdecydowanie najwięcej wódki, jednak kategoria whisky rośnie stosunkowo szybko, także jest to dla nas dobry moment, aby edukować konsumentów, żeby podejmowali najlepsze decyzje przy wyborze – powiedział w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Jakub Magnuszewski, ambasador marki Glenfiddich.

Glenfiddich: kategoria whisky rośnie stosunkowo szybko
Jakub Magnuszewski, ambasador marki Glenfiddich / fot. materiały prasowe

Autor: Jakub Szymanek/portalspozywczy.pl
Data: 12-02-2021, 10:30

Jak rozpoczęła się Twoja współpraca z marką Glenfiddich?

Z marką Glenfiddich współpracuję od 2015 roku. Na początku jako barman i szkoleniowiec na różnych eventach. Przede wszystkim na festiwalach whisky. Od 2015 roku byłem również szkoleniowcem w Międzynarodowej Szkole Barmanów i Sommelierów przy ul. Wspólnej w Warszawie, gdzie uczyliśmy zawodu młodych adeptów barmaństwa. Później przerodziło się to w duży projekt Master Craft Academy. W ciągu roku przeszkoliliśmy ponad 1000 barmanów w całej Polsce. Dzięki temu udało mi się uporządkować wiedzę związaną ze szkoleniami i warsztatami, i wtedy też pojawiła się propozycja ze strony Glenfiddich, żeby zostać ambasadorem marki. Aktualnie nie pracuję jako barman, jednak pasja do tej branży pozostała, także zdarza się mi współpracować z niektórymi lokalami, a współpraca opiera się na degustacjach, występach gościnnych za barem, ale jest to wszystko związane z marką, dla której teraz pracuję.

Jako ambasador spotykasz się z wieloma osobami. Jak według Ciebie jest postrzegana whisky przez ludzi w Polsce i na świecie?

Whisky na świecie jest bardzo doceniana od czasów prohibicji w Stanach Zjednoczonych, a nawet wcześniej od lat 60. i 70. XIX wieku, kiedy to spadła sprzedaż koniaków i brandy. Wtedy weszła w ich miejsce irlandzka whisky. Szkocka z kolei deptała irlandzkiej po piętach i w trakcie prohibicji przejęła numer jeden na świecie, jeśli chodzi o alkohole leżakowane. Obecnie szkocka whisky jest szybko rozwijającą się kategorią, nie tylko ilościowo, ale i wartościowo, co za tym idzie kupujemy również więcej starszych i droższych pozycji.

Jeśli chodzi o Glenfiddich, ta marka jest przykładem szkockiej whisky Single Malt, czyli whisky z jednej destylarni, wyłącznie ze słodu jęczmiennego, nie zawierająca domieszek whisky zbożowej jak w przypadku blended. Natomiast trzeba pamiętać, że to właśnie whisky mieszane budowały świadomość konsumentów na temat tego trunku. I pewnie każdy z nas zaczynał swoją przygodę z whisky od takich marek jak: Grants, Ballantine’s czy Johnnie Walker. I kiedy ta whisky zaczynała nam smakować, wchodziliśmy głębiej w kategorie Single Malt. Glenfiddich jest właśnie taką whisky, po którą bardzo dużo osób sięga jako pierwszą z kategorii Single Malt. W Polsce spośród alkoholi mocnych spożywa się zdecydowanie najwięcej wódki, jednak kategoria whisky rośnie stosunkowo szybko, także jest to dla nas dobry moment, aby edukować konsumentów, żeby podejmowali najlepsze decyzje przy wyborze.

więcej informacji:

Jakub Magnuszewski RSS ALERT    /    Glenfiddich RSS ALERT    /    whisky RSS ALERT    /    rynek whisky RSS ALERT    /    rynek whisky w Polsce RSS ALERT    /    alkohole mocne RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.62.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!