Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Grolsch wprowadza nowy wygląd opakowań międzynarodowych lagerów

Grolsch wprowadza od czerwca nowy wygląd dla opakowań lagerów premium przeznaczonych na rynki eksportowe.

Grolsch wprowadza nowy wygląd opakowań międzynarodowych lagerów
fot. Grolsch

Grolsch wprowadza nowy, współczesny wygląd opakowań, który ma przygotować markę na przyszłość zachowując ważne elementy z przeszłości. Dziedzictwo niekonwencjonalnego myślenia jest teraz widoczne w bardziej współczesny i przejrzysty sposób niż kiedykolwiek przedtem.

- Nowy projekt opakowań, który wprowadzamy jest przygotowaniem marki Grolsch na kontynuowanie udanej ekspansji międzynarodowej w nadchodzących latach. Na kilku rynkach nowy projekt już się pojawił na półkach i teraz będzie stopniowo wdrażany na wszystkich rynkach na całym świecie – mówi  Ronald van Amerongen, szef międzynarodowej marki Grolsch.

 Royal Grolsch to firma z historią, która sięga 1615 roku. Grolsch jest jednym z najstarszych i najlepszych browarów w Holandii. Grolsch jest aktywny na wielu międzynarodowych rynkach. Od 12 lutego 2008 roku Grolsch jest częścią grupy SABMiller plc (do czasu, aż nie zostanie sfinalizowana umowa sprzedaży na rzecz japońskiej firmy Asahi).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    rynek piwa RSS ALERT    /    Grolsch RSS ALERT    /    SABMiller RSS ALERT    /    Asahi Group RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.232.62.209
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!