Grupa Ambra: największa grupa konsumentów napojów musujących takich jak Piccolo to dzieci 4-6 lat
Największą grupę konsumentów bezalkoholowych napojów musujących dla dzieci, takich jak Piccolo, stanowią 4-6 latkowie – wynika z informacji przekazanych przez Grupę Ambra.

Piccolo to jedna z najbardziej kultowych dziecięcych marek na polskim rynku. Jest prekursorem kategorii, posiadającym 68 proc. wartościowego udziału w rynku bez dyskontów. Cieszy się zaufaniem już drugiego pokolenia rodziców.
Jak wynika z badań przeprowadzonych dla Grupy Ambra największą grupę konsumentów napojów musujących dla dzieci (28%) stanowią 4-6 latkowie, jednak Piccolo towarzyszy podczas wyjątkowych okazji również dzieciom w wieku 4-16 lat.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Okoliczności do sięgania po bezalkoholowe bąbelki jest wiele. Do najbardziej popularnych zaliczają się sylwester oraz urodziny dziecka – tak wskazuje 90% polskich mam. Na przeciętnego konsumenta musujących napojów bezalkoholowych przypada jednak średnio 7 różnych wydarzeń do jego zakupu w skali roku (Raport z badania IQS dla AMBRA S.A., czerwiec 2017r Napoje musujące dla dzieci – profil konsumenta).
Piccolo oferuje cztery smaki: truskawkowy, brzoskwiniowy, wiśniowy oraz tropikalny.
– Piccolo to prawdziwy ekspert od szalonych dziecięcych imprez. Rodzicom kojarzy się ze słodkim smakiem dzieciństwa i beztroskimi chwilami, dzieciom natomiast z wesołą, nieskrępowaną zabawą. Piccolo łączy pokolenia i na tym nam właśnie zależy. W dzisiejszych czasach wspólnie spędzane momenty są największą wartością. Żadna ważna okazja nie może się obejść bez słodkiego smaku truskawki, bąbelków i wystrzału korka – podkreśla Anna Wiśniak, Senior Brand Manager Ambra SA.
Grupa AMBRA jest liderem rynku wina w Polsce oraz czołowym producentem, importerem i dystrybutorem win w Europie Środkowej i Wschodniej. Tworzące ją spółki prowadzą działalność na rynkach Polski, Czech, Słowacji i Rumunii. DORATO, CIN&CIN, PICCOLO, CYDR LUBELSKI czy PLISKA to przykłady marek, które należą do Grupy i są liderami pod względem sprzedaży w swoich segmentach rynku.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW
AMBAmbra SA |
Kurs: 20.0000 PLN
Zmiana: 0.2000(1.01%)
Aktualizacja: 13:04:2021
|

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.