Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Grupa Ambra z ostrożnymi prognozami dla rynku cydru; opiera strategię na jakości

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 24-04-2017, 11:44
Grupa Ambra ma już ostrożniejsze prognozy dla rynku cydru na kolejne lata, po tym jak w 2016 roku rynek cydru zanotował spadek. Grupa opiera swoją strategię dla Cydru Lubelskiego na podkreślaniu wyższej jakości, naturalności, wartości produktu i szerokiej ofercie – mówi prezes Robert Ogór.
Grupa Ambra z ostrożnymi prognozami dla rynku cydru; opiera strategię na jakości

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Sprzedaż cydru w Polsce jeszcze rok, dwa czy trzy lata temu rosła bardzo dynamicznie. Kategoria cydrów musi zawalczyć o rynek i na powrót przekonać do siebie konsumentów np. stawiając na cydr niefiltrowany.

- Kilka lat temu prognozy opierały się na zachowaniach i potrzebach konsumenckich, a my od początku liczyliśmy się z dużą niepewnością takich scenariuszy, dlatego od początku mieliśmy strategię, która miała obronić się w różnych przypadkach – ważne, by na stracie uzyskać istotną przewagę marki – mówi prezes Grupy Ambra, Robert Ogór.

Dalsza część artykułu (83%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!