Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Grupa Browar Czarnków poprawiła wyniki finansowe w 2015 r.

Grupa Browar Czarnków osiągnęła w IV kw. 2015 skonsolidowane przychody netto na poziomie 1,5 mln zł wobec 0,7 mln zł w takim samym okresie 2014 r. Narastająco za cztery kwartały 2015 roku Grupa osiągnęła skonsolidowane przychody na poziomie 8,6 mln zł wobec 8,4 mln zł w 2014 r.

Grupa Browar Czarnków poprawiła wyniki finansowe w 2015 r.
fot. Browar Gontyniec

- Wpływ na osiągnięcie lepszych wyników sprzedaży w IV kwartale 2015 miała niewątpliwie permanentna realizacja nowej polityki handlowej spółki oraz utworzony odpis na pozostałą sprzedaż niezwiązaną z core biznesem – informuje spółka.

W IV kwartale 2015 grupa uzyskała stratę netto na poziomie 1,7 mln zł, a za cztery kwartały 2015 strata netto wyniosła 4,0 mln zł, w analogicznych okresach roku 2014 Grupa osiągnęła stratę netto 7,3 mln zł za IV kwartał, a za narastająco za IV kwartały 12,7 mln zł.

Wpływ na poprawienie rentowności oraz rygorów kosztowych miała zmiana strategii działalności spółki wdrożona w listopadzie 2014 roku. Strategia zakłada między innymi zrównoważenie udziału sprzedaży kanału tradycyjnego z kanałem nowoczesnym, zweryfikowano portfolio odbiorców i wyeliminowano tych nierentownych.

Na początku roku wprowadzono podział terytorialny Polski na regiony, zatrudniono osoby odpowiedzialne za koordynowanie działań w regionach mających na celu efektywną sprzedaż wyrobów i stałą opiekę nad punktami sprzedaży.

Do ważnych elementów nowej strategii spółki należy zaliczyć nowo otwarty punkt dystrybucyjny w Warszawie, w którym znalazły zatrudnienie 5 osoby, których głównym celem jest rozwój sprzedaży w kanale tradycyjnym i HoReCa na Mazowszu.

Z uwagi na sukces osiągnięty w Warszawie spółka planuje w 2016 roku otworzyć jeszcze jeden punkt dystrybucyjny ma południu Polski.

W roku 2015 z powodzeniem funkcjonowały wyroby Browaru w opakowaniach szklanych o pojemności 500 ml oraz opakowania o pojemności 330 ml.

Spółka z powodzeniem zakończyła proces inwestycyjny związany z pełnym uruchomieniem produkcji w zakładzie produkcyjnym w Kamionce.

Obecnie spółka dysponuje dwoma zakładami produkcyjnymi o łącznej rocznej zdolności produkcyjnej na poziomie 55 tys. hl, oraz oferuje swoim klientom szeroką gamę produktów w oparciu o marki piw: Noteckie, Gniewosz i Konstancin.

W IV kwartale 2015 roku spółka rozpoczęła modernizację Browaru w Czarnkowie. W IV kwartale 2015 roku zakończono rozpoczęty w III kwartale 2015 roku proces połączenia z zależną od spółki, wchodzącą w skład Grupy Kapitałowej spółką Browar Konstancin z siedzibą w Oborach. Połączenie nastąpiło przez przeniesienie całego majątku spółki przejmowanej na spółkę przejmującą, bez podwyższania kapitału zakładowego.

więcej informacji:

Browar Czarnków RSS ALERT    /    wyniki Browaru Czarnków RSS ALERT    /    browary regionalne RSS ALERT    /    piwo RSS ALERT    /    Browar Gontyniec RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.200.226.179
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!