Partnerzy portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Grupa Campari zwiększyła przychody do 1,7 mld euro w 2015 r.

Gruppo Campari, jeden z większych koncernów alkoholowych na świecie, zwiększył w 2015 roku raportowane przychody o 6,2 proc. do 1,66 mld euro m.in. dzięki poprawie struktury sprzedaży marki i korzystnym kursom walutowym.

Grupa Campari zwiększyła przychody do 1,7 mld euro w 2015 r.
fot. camparigroup.com

Skorygowany zysk netto LFL grupy wzrósł o 20,4 proc. do 185,9 mln euro.

- Pokazaliśmy bardzo dobre wyniki na wszystkich kluczowych poziomach działalności w 2015 roku. W szczególności na wyniki bardzo korzystny wpływ miał dobry wzrost organiczny, który przyspieszył pod koniec roku, mimo zwiększonej słabości na niektórych rynkach wschodzących (Rosja i Nigeria), ze względu na trudne warunki makroekonomiczne – mówi prezes grupy Campari Bob Kunze-Concewitz.

- Jednocześnie osiągnęliśmy bardzo pozytywne wyniki marż operacyjnych oraz dalszą poprawę w czwartym kwartale - dodaje.

Podkreśla, że osiągnięcie dobrych wyników było zasługą konsekwentnej realizacji strategii rozwoju, co doprowadziło m.in. do poprawy marży operacyjnej na poziomie Grupy, do czego przyczynił się też np. silny wzrost marży na rynkach rozwiniętych (zwłaszcza w USA i Europie Zachodniej).

- Patrząc w przyszłość, biorąc pod uwagę otoczenie makroekonomiczne, oczekujemy, że zmienność na niektórych rynkach wschodzących i ostatnia dewaluacja głównych dla Grupy walut obcych będzie nadal trwała w ciągu 2016 roku  - mówi Bob Kunze-Concewitz.

- Jednocześnie, jesteśmy przekonani, że osiągniemy pozytywne i rentowny wzrost działalności, napędzany wzrostem naszych wysokomarżowych głównych światowych marek (w szczególności aperitifów, amerykańskich whisky i jamajskiego rumu) oraz pozytywnym rozwojem rynków strategicznych dla Grupy - dodaje.

- Spodziewamy się też nadal pozytywnie wykorzystywać potencjał wzrostu naszych marek oraz rynków dzięki konsekwentnym inwestycjom w budowę marki, pozytywnemu wpływowi innowacji, jak również dalszemu wzmocnieniu platformy dystrybucji i infrastruktury biznesowej Grupy – mówi również prezes Gruppo Campari.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

alkohole RSS ALERT    /    wódka RSS ALERT    /    Campari RSS ALERT    /    wyniki Campari RSS ALERT    /    Bob Kunze-Concewitz RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.101.50
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!