Grupa Heineken zwiększyła sprzedaż i zyski; optymistycznie patrzy na 2016 r.
- Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
- Data: 10-02-2016, 16:41

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Nasze solidne wyniki w 2015 roku odzwierciedla udaną realizację naszej strategii, a także zasadność naszej wyjątkowej dywersyfikacji geograficznej i naszego portfela marek premium, na czele których stoi Heineken. W 2015 roku, wzrost przychodów i zysków był wspierany wzrostem inwestycji w nasze marki, dalszym wprowadzaniem innowacji i efektywnością kosztową – mówi Jean-Francois van Boxmeer, prezes grupy Heineken.
- Jednocześnie kontynuowaliśmy inwestycje w przyszły wzrost, wchodząc lub rozszerzając naszą obecność na rynkach takich jak m.in. Wybrzeże Kości Słoniowej, Timor Wschodni, Jamajka, Malezja, Słowenia i Republika Południowej Afryki - dodaje.
komentarze (0)