Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Grupa Heineken zwiększyła sprzedaż i zyski; optymistycznie patrzy na 2016 r.

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 10-02-2016, 16:41
Grupa Heineken, jeden z największych producentów piwa na świecie, w 2015 roku zwiększyła sprzedaż organicznie o 3,5 proc. (wzrost raportowany o 6,5 proc.), a wolumen sprzedaży o 2,3 proc. do 188,3 mln hektolitrów.
Grupa Heineken zwiększyła sprzedaż i zyski; optymistycznie patrzy na 2016 r.
Wolumen sprzedaży Grupy Heineken wzrósł o 2,3 proc. do 188,3 mln hektolitrów fot. theheinekencompany.com

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Nasze solidne wyniki w 2015 roku odzwierciedla udaną realizację naszej strategii, a także zasadność naszej wyjątkowej dywersyfikacji geograficznej i naszego portfela marek premium, na czele których stoi Heineken. W 2015 roku, wzrost przychodów i zysków był wspierany wzrostem inwestycji w nasze marki, dalszym wprowadzaniem innowacji i efektywnością kosztową – mówi Jean-Francois van Boxmeer, prezes grupy Heineken.

- Jednocześnie kontynuowaliśmy inwestycje w przyszły wzrost, wchodząc lub rozszerzając naszą obecność na rynkach takich jak m.in. Wybrzeże Kości Słoniowej, Timor Wschodni, Jamajka, Malezja, Słowenia i Republika Południowej Afryki - dodaje.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!