Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Grupa Pernod Ricard przygotowała kampanię pod hasłem „Be A Convivialist”

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 27-02-2019, 12:37
Na ile jest dla nas ważna towarzyskość i gościnność? W jaki sposób najchętniej spędzamy czas w gronie przyjaciół i rodziny? Jak zmienia się charakter naszych relacji w dobie mediów społecznościowych? To między innymi na te pytania poszukuje odpowiedzi Wyborowa Pernod Ricard w ogólnopolskim badaniu poświęconemu Conviviality – wartości oznaczającej tworzenie i dzielenie się serdeczną atmosferą, odzwierciedlającej gościnność, towarzyskość, ciepło i radość płynącą z chwil spędzonych z bliskimi.
 Grupa Pernod Ricard przygotowała kampanię pod hasłem „Be A Convivialist”
fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

W ramach pierwszej globalnej kampanii Grupy Pernod Ricard pod hasłem „Be A Convivialist”, agencja badawcza OpinionWay przeprowadziła badanie wśród ponad 11 000 respondentów z całego świata. Obraz, który się z nich wyłonił nie napawa optymizmem. Okazało się bowiem, że blisko 61% respondentów ocenia obecny świat jako mniej przyjazny idei Conviviality niż jeszcze 5 lat temu. Jak ta sytuacja przedstawia się w Polsce? Wyborowa Pernod Ricard wspólnie z agencją badawczą BrainLab przeprowadziła badanie z udziałem reprezentatywnej próby ponad 1000 Polaków[i].

Dla 74% Polaków, Conviviality oznacza radosny czas spotkań z najbliższymi, będący źródłem szczęścia i przekładający się, zdaniem 68% badanych, na dobre samopoczucie. Dla znacznej części z nas (68%) życie w duchu Conviviality to również cieszenie się z drobnych, prostych, codziennych przyjemności. W dzisiejszym świecie, zdominowanym przez błyskawiczną wymianę informacji, podążanie za Conviviality nie jest jednak proste. Pomimo przywiązania Polaków do wartości związanych ze wspólnym spędzaniem czasu, to właśnie szybkie tempo naszego życia staje im na przeszkodzie.

Dalsza część artykułu (85%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!