Grupa Żywiec: Epidemia spowodowała konieczność dostosowania komunikacji marek (wywiad)
- Autor: Jakub Szymanek/portalspozywczy.pl
- Data: 05-05-2020, 11:12

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Portalspozywczy.pl: W mediach pojawiła się m.in. nowa odsłona reklamy Desperados zachęcająca do pozostania w domu. Jak jeszcze pandemia koronawirusa wpłynęła na działania Grupy Żywiec? Co z komunikacją pozostałych marek w tym okresie?
Magdalena Brzezińska, kierownik działu spraw Korporacyjnych w Grupie Żywiec: Epidemia spowodowała konieczność dostosowania komunikacji marek. Poza Desperadosem także nasza flagowa marka dostosowała się do sytuacji, organizując cykl koncertów „Żywiec Męskie Granie w domu”, w trakcie których zachęcaliśmy internautów nie tylko do pozostania w domu, ale też wspierania zbiórki Siepomaga.pl na służbę zdrowia. Ta aktywacja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem publiczności. Dostosowaliśmy także spot marki Żywiec, który teraz można oglądać w TV i Internecie „Jak teraz Ż”. Nową aktywację prowadzi także marka Warka „Postaw Warkę bez wychodzenia z domu”.
komentarze (0)