Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Alkohole i używki

Grupa Żywiec: Epidemia spowodowała konieczność dostosowania komunikacji marek (wywiad)

  • Autor: Jakub Szymanek/portalspozywczy.pl
  • Data: 05-05-2020, 11:12
Przez pandemię koronawirusa start sezonu piwnego różni się od tych z poprzednich lat. Rząd znosi obostrzenia, aczkolwiek nikt nie wie, kiedy wrócimy do normalnego funkcjonowania, a tym samym kiedy koncerny piwne będą mogły ponownie zachęcać do picia piwa w większym gronie. O komunikacji i działaniu Grupy Żywiec w czasie pandemii rozmawiamy z Magdaleną Brzezińską, kierownikiem działu spraw Korporacyjnych w Grupie Żywiec.
Grupa Żywiec: Epidemia spowodowała konieczność dostosowania komunikacji marek (wywiad)
Grupa Żywiec: Epidemia spowodowała konieczność dostosowania komunikacji marek (wywiad), fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Portalspozywczy.pl: W mediach pojawiła się m.in. nowa odsłona reklamy Desperados zachęcająca do pozostania w domu. Jak jeszcze pandemia koronawirusa wpłynęła na działania Grupy Żywiec? Co z komunikacją pozostałych marek w tym okresie?

Magdalena Brzezińska, kierownik działu spraw Korporacyjnych w Grupie Żywiec: Epidemia spowodowała konieczność dostosowania komunikacji marek. Poza Desperadosem także nasza flagowa marka dostosowała się do sytuacji, organizując cykl koncertów „Żywiec Męskie Granie w domu”, w trakcie których zachęcaliśmy internautów nie tylko do pozostania w domu, ale też wspierania zbiórki Siepomaga.pl na służbę zdrowia. Ta aktywacja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem publiczności. Dostosowaliśmy także spot marki Żywiec, który teraz można oglądać w TV i Internecie „Jak teraz Ż”. Nową aktywację prowadzi także marka Warka „Postaw Warkę bez wychodzenia z domu”.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!