Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Grupa Żywiec: opakowania piwa Warka w nowej szacie graficznej

Warka, jedno z najpopularniejszych piw w Polsce od grudnia 2020 r. dostępne będzie w nowej szacie graficznej opakowań. Wygląd nowych opakowań Warki odpowiada na zmiany zachodzące w preferencjach konsumentów, którzy doceniają jakość i tradycję w nowoczesnym wydaniu.  Nowe opakowania marki komunikują najważniejsze cechy produktu.

Grupa Żywiec: opakowania piwa Warka w nowej szacie graficznej
Piwo Warka od grudnia 2020 r. dostępne będzie w nowej szacie graficznej opakowań. fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 21-12-2020, 11:17

– Naszym celem było stworzenie projektu, który odda wysoką jakość produktu przy zachowaniu oryginalnych symboli marki. Udało się zaprojektować opakowania, które oddają charakter marki, są nowoczesne oraz świetnie wyróżniają się na półce – mówi Marcin Drożyński, Senior Brand Manager Warki.

warka.jpg

Zmiana grafiki opakowań obejmie również Warkę Strong, która zachowuje swoje charakterystyczne kolory: złoty i czarny, które niezmiennie podkreślają unikalną kompozycję dwóch słodów: jasnego pilzneńskiego i ciemnego prażonego.

Połączenie tradycyjnych elementów marki z innowacyjnym projektem akcentuje wysoką jakość Warki. Zmieniony kształt etykiety nadaje butelce zupełnie nowej jakości, a efekt metalizowania premiowości i szlachetności. Wyróżniającym elementem opakowania jest skośne połączenie kolorów dzięki czemu całość wygląda niezwykle nowocześnie i dynamicznie. Użyte na opakowaniach symbole podkreślają piwność i opowiadają historię marki. Najsłynniejszy mieszkaniec Warki i bohater narodowy Kazimierz Pułaski oraz data „1478” na etykiecie podkreślają tradycję i historię piwa. Medale i słowo „Classic” symbolizują wierność klasycznym regułom warzenia piwa.

Wprowadzenie nowych opakowań na rynek wspierać będą dedykowane materiały POS oraz startująca już na początku 2021 roku silna kampania TV i digital. Wstępny projekt opakowań opracowała agencja BNA, a finalny projekt przygotował Wojciech Mierowski. Materiały POS przygotowała agencja Global Shopper Marketing. 

Warka to piwna marka o ogólnopolskim zasięgu, klasyczny lager, który zawdzięcza swój aromat starannie pielęgnowanemu polskiemu chmielowi. Od wielu lat marka Warka związana jest bezpośrednio z piłką nożną – od 2015 roku jest oficjalnym sponsorem znanych w całej Europie rozgrywek UEFA Europa League.

Grupa Żywiec to jeden z czołowych producentów piwa w Polsce oraz lider w innowacyjnych segmentach piwa. Do najsilniejszych marek spółki obok Żywca należą Heineken, Desperados, Warka i Tatra. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie, Leżajsk, Specjal, Namysłów i Brackie. Grupa Żywiec jest także liderem rynkowym segmentu piw bezalkoholowych (Żywiec 0,0%, Heineken 0.0%, Warka Radler 0.0%). Firma powiązana jest z Grupą Heineken.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    Warka RSS ALERT    /    piwo Warka RSS ALERT    /    Grupa Żywiec SA RSS ALERT    /    opakowania RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.85.57.0
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!