Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Grupa Żywiec ostro zwiększyła wydatki na reklamę TV, Kompania Piwowarska też wydała więcej

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 02-06-2017, 12:56
Grupa Żywiec ostro zwiększyła wydatki na reklamę telewizyjną w maju tego roku w porównaniu z takim samym okresem roku ubiegłego. Kompania Piwowarska także wydatki zwiększyła – wynika z danych firmy analitycznej Nielsen.
Grupa Żywiec ostro zwiększyła wydatki na reklamę TV, Kompania  Piwowarska też wydała więcej
fot. Shutterstock

Z danych firmy Nielsen wynika, że wydatki brutto na reklamę telewizyjną Grupy Żywiec wzrosły w maju 2017 roku do 41,1 mln zł z 27,8 mln zł w maju 2016 roku.

Z kolei wydatki na reklamę telewizyjną Kompanii Piwowarskiej wyniosły w maju tego roku 43,6 mln zł wobec 42,3 mln zł w maju 2016 roku.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Dla porównania w kwietniu 2017 r. wydatki Kompanii Piwowarskiej wzrosły rok do roku do 33,8 mln zł z 19,8 mln zł, a Grupy Żywiec do prawie 37 mln zł z 21,8 mln zł.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!