Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Grupa Żywiec ostro zwiększyła wydatki na reklamę TV, Kompania Piwowarska też wydała więcej

Grupa Żywiec ostro zwiększyła wydatki na reklamę telewizyjną w maju tego roku w porównaniu z takim samym okresem roku ubiegłego. Kompania Piwowarska także wydatki zwiększyła – wynika z danych firmy analitycznej Nielsen.

Grupa Żywiec ostro zwiększyła wydatki na reklamę TV, Kompania  Piwowarska też wydała więcej
fot. Shutterstock

Z danych firmy Nielsen wynika, że wydatki brutto na reklamę telewizyjną Grupy Żywiec wzrosły w maju 2017 roku do 41,1 mln zł z 27,8 mln zł w maju 2016 roku.

Z kolei wydatki na reklamę telewizyjną Kompanii Piwowarskiej wyniosły w maju tego roku 43,6 mln zł wobec 42,3 mln zł w maju 2016 roku.

Dla porównania w kwietniu 2017 r. wydatki Kompanii Piwowarskiej wzrosły rok do roku do 33,8 mln zł z 19,8 mln zł, a Grupy Żywiec do prawie 37 mln zł z 21,8 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    wydatki na reklamę piwa RSS ALERT    /    Grupa Żywiec SA RSS ALERT    /    Kompania Piwowarska SA RSS ALERT    /    rynek piwa w Polsce RSS ALERT    /    reklama piwa RSS ALERT    /    Nielsen RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.254.197
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!