Żywiec, z 7- proc. dynamiką sprzedaży był w ubiegłym roku liderem rynku w segmencie premium. Od kilku lat marka systematycznie powiększa portfolio produktowe, oferując szeroki wybór piw gatunkowych.

- Polscy konsumenci coraz częściej sięgają po napoje o niższej zawartości alkoholu - mówi Monika Straszak, senior brand manager Żywca.

Piwa bezalkoholowe cieszą się coraz większym zainteresowaniem konsumentów. W 2015 r. segment piw bezalkoholowych oraz piw o obniżonej zawartości alkoholu (z wyłączeniem piw smakowych oraz mixów piwnych) osiągnął 11-proc. dynamikę wzrostu i znacząco przewyższa dynamikę wzrostu segmentu piw alkoholowych. Jest to efekt poszukiwania napojów o niższej zawartości alkoholu i coraz większego zainteresowania zdrowym trybem życia wśród Polaków.

Żywiec Bezalkoholowe dostępne jest w najpopularniejszym piwnym opakowaniu - butelce o pojemności 500 ml oraz w znanej konsumentom butelce bezzwrotnej 330 ml. Żywiec Bezalkoholowe odróżnia kolorystyka opakowania - do klasycznej etykiety, podkreślającej tradycję kunszt i jakość typową dla produktów Żywca, dodano kolor niebieski, kojarzony z piwem bezalkoholowym.

Wprowadzenie nowego wariantu wspierać będzie kampania telewizyjna, oraz dedykowane materiały POS. 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl