Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Grupa Żywiec: Powrót EB to sukces, a wraz z tym piwem wraca też kultowa gra

Przywrócenia w ubiegłym roku na polski rynek piwa EB, symbolu lat dziewięćdziesiątych, okazało się sukcesem. Teraz legendarna marka z lat 90-tych wraca do gry wraz z zaproszeniem do bicia rekordów w kultowej grze z tamtych lat, czyli w pinball.

Grupa Żywiec: Powrót EB to sukces, a wraz z tym piwem wraca też kultowa gra
Pinball kiedyś stał w każdym barze, ale został wyparty przez gry video fot. Grupa Żywiec

- Decyzja o przywróceniu na polski rynek piwa EB okazała się wielkim sukcesem. Moda na produkty retro trwa, czego najlepszym dowodem są wyniki naszej marki – mówi Barbara Rychel, dyrektor Marek Regionalnych EB i Tatry w Grupie Żywiec.

- W ubiegłym roku wróciła kultowa marka piwa, teraz dzięki niej wraca kultowa gra pinball. Każdy może stanąć do bicia rekordu z lat 90-tych – dodaje.

Pinball kiedyś stał w każdym barze, ale został wyparty przez gry video. W najnowszej aktywacji internetowej EB zaprasza  fanów do zmierzenia się z legendą pinballa EB i pobicia rekordu z lat 90-tych. Aby wygrać jedną z nagród trzeba zdobyć co najmniej 1.286.736 punktów i kreatywnie odpowiedzieć na jedno pytanie. Nagroda główna to maszyna Pinball wraz z zapasem piwa EB na rok oraz 100 odtwarzaczy Boombox EB marki Berlin współpracujących z każdym smartphonem. Konkurs trwa od 28 stycznia do 10 marca 2016 r.

EB to piwo, które w latach 90-tych było jednym z najpopularniejszych w kraju. W 2015 roku Grupa Żywiec zdecydowała o przywróceniu marki na polski rynek. Obecnie piwo EB jest ponownie dostępne na polskim rynku w butelkach 500 ml i puszkach 500 ml.

Grupa Żywiec to jeden z czołowych producentów piwa w Polsce, a portfelu ma takie marki piw jak: Żywiec, Warka i Tatra. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie (Polska centralna), Leżajsk (południowo-wschodnia) i Specjal (północna). Spółka prowadzi też dystrybucję zagranicznych piw specjalnych (Heineken, Desperados, Paulaner, Affligem) oraz polskich piw specjalnych (Kaper, Żywiec Porter, Żywiec Marcowe, Żywiec Białe, Żywiec Bock, Żywiec APA, Żywiec Saison, Warka Radler).

Grupa Żywiec, która jest powiązana z Grupą Heineken, sprzedała w 2014 roku blisko 10,7 mln hektolitrów piwa warzonego w pięciu browarach, tj. w Warce, Elblągu, Leżajsku oraz Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu i Brackim Browarze Zamkowym w Cieszynie. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    rynek piwa w Polsce RSS ALERT    /    EB RSS ALERT    /    piwo EB RSS ALERT    /    Grupa Żywiec SA RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    Barbara Rychel RSS ALERT    /    pinball RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • pamik 2016-02-03 16:23:37
    Jak dla mnie to oni powinni skupić sie tez na pracownikach, bo na forum gowork.pl/opinie_czytaj,44868 jest wiele narzekania na warunki.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.200.226.179
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!