- Królewskie to jedyna marka piwna z warszawskimi korzeniami. To silna i doskonale rozpoznawalna marka regionalna, od lat ceniona przez konsumentów - mówi Barbara Rychel, kierownik marketingu marki Tatra i marek regionalnych, która w Grupie Żywiec odpowiada za Królewskie.

Królewskie w komunikacji rynkowej podkreśla swoją warszawskość i silny związek ze stołeczną drużyną. Sponsoring warszawskiego klubu jest częścią długofalowej strategii marki i będzie kontynuowany w najbliższych latach. W ramach współpracy marka planuje liczne akcje wspierające drużynę piłkarską, a także wydarzenia skierowane do fanów klubu i mieszkańców stolicy.

Królewskie z okazji zdobycia przez Legię Warszawa tytuły mistrza Polski w sezonie 2013/2014 przygotowało specjalną edycję butelek. Wkrótce w punktach sprzedaży pojawi się również limitowana edycja szklanek. 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl