Grupa Żywiec: rezygnacja członka zarządu ds. marketingu
Zarząd Grupy Żywiec poinformował, że w dniu 23 lipca 2019 r. wpłynęło do spółki oświadczenie członka zarządu i dyrektor ds. marketingu, pani Małgorzaty Lubelskiej, w sprawie rezygnacji z dniem 1 września 2019 r. z funkcji członka zarządu.

- Rezygnacja Pani Małgorzaty Lubelskiej związana jest z realizacją przez nią kolejnych planów zawodowych w Grupie Heineken - podała Grupa Żywiec.
Pani Małgorzata Lubelska objęła stanowisko dyrektora ds. marketingu i członka zarządu Grupy Żywiec SA w 2011 roku. W tym czasie opracowała i wdrożyła nową strategię marketingową portfela marek Grupy Żywiec, która przełożyła się na wzrost udziałów rynkowych i zysku oraz umożliwiła osiągnięcie przez Grupę Żywiec pozycji lidera rosnących kategorii jak premium, piwne specjalności, piwa smakowe i bezalkoholowe.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Przypomnijmy, że Małgorzata Lubelska jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie gdzie uzyskała tytuł magistra z zakresu literatury amerykańskiej oraz odbyła studia MBA na Uniwersytecie Minnesota/Szkoła Główna Handlowa.
Małgorzata Lubelska ma wieloletnie doświadczenie z zakresu marketingu. Od 1995 roku do 2011 r. pracowała w firmie Pepsi Co. International, w której pełniła wiele funkcji kierowniczych związanych z działalnością marketingową tej firmy, zarówno na rynku polskim jak i innych państw: Kierownik Marki Frito Lay Poland, Group Brand Manager Frito Lay Poland, Marketing Manager Frito Lay Poland, Marketing Manager Frito Lay Central Europe, Africa, Middle East, Dyrektor Marketingu Frito Lay Poland & Central Europe, Dyrektor Marketingu Frito Lay Rosja oraz Wspólnoty Niepodległych Państw, Dyrektora Marketingu Lebyedansky Rosja.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.