Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Grupa Żywiec rozszerza portfolio piwnych specjalności

Miłośnicy piwa coraz chętniej sięgają po nowe style i próbują nieznanych wcześniej smaków. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów Grupa Żywiec i browarnicy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej uwarzyli właśnie dwa nowe piwa, będące interpretacją klasycznych stylów piwnych – Żywiec Wiedeński Lager oraz Żywiec Pszeniczne IPA.

Grupa Żywiec rozszerza portfolio piwnych specjalności
Grupa Żywiec wprowadza dwa nowe piwa – Żywiec Wiedeński Lager oraz Żywiec Pszeniczne IPA fot. pixabay.com/Lernestorod

- Kategoria piwnych stylów od lat rozwija się znacznie szybciej niż kategoria lagerów. - Konsumenci coraz chętniej sięgają po nowe style piwne – aż 70% z nich twierdzi, że lubi próbować nowych smaków. W Żywcu doskonale o tym wiemy, dlatego nasi piwowarzy co roku warzą kolejne oryginalne piwa. Dzięki temu piwne specjalności od Żywca niezmiennie od lat pozostają liderem wartościowym kategorii – mówi Aleksandra Pankowska, Brand Manager marki Żywiec.

W tym roku do sprzedaży trafiły dwa nowe piwa. Pierwsze z nich to lager w stylu wiedeńskim o ciemnozłotej barwie. Cechuje je słodowy aromat i bogaty smak z wyczuwalną, niewielką goryczką.

Żywiec Pszeniczne IPA to połączenie piwa pszenicznego i aromatycznego piwa IPA z trzema nowofalowymi chmielami: FALCONER’S FLIGHT®, AMARILLO® i CHINOOK. Nadają one piwu charakterystycznej goryczki oraz chmielowego aromatu. W tym chmielonym na zimno piwie zdecydowanie wyczuwalne są cytrusowe nuty.

Nowe piwa dostępne są od marca br. w butelce zwrotnej 500 ml. Będzie ich można spróbować również w Ambasadach Żywca (lista lokali na stronie). Piwne specjalności pojawią się na rynku w odświeżonych opakowaniach, których celem jest zaprezentowanie charakteru produktu.

Wprowadzeniu na rynek piw Żywiec Wiedeński Lager i Żywiec Pszeniczne IPA towarzyszyć będą działania reklamowe w TV, internecie i mediach społecznościowych oraz PR. Dodatkowo, w wybranych punktach sprzedaży, pojawią się dedykowane materiały POS.

Za komunikację marki odpowiada 2012 Agency. Działania w kanale digital i w mediach społecznościowych prowadzi agencja VMLY&R, a działania BLT – agencja Just. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    piwne specjalności RSS ALERT    /    Grupa Żywiec SA RSS ALERT    /    Aleksandra Pankowska RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.130.162
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!