Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Grupa Żywiec skoncentruje się na wzmacnianiu marek i na nowościach

Grupa Żywiec będzie w tym roku kontynuować inwestycje w dalsze wzmacnianie swoich marek i w atrakcyjność oferty produktowej przez innowacje – zapowiada Guillaume Duverdier, prezes Grupy Żywiec.

Grupa Żywiec skoncentruje się na wzmacnianiu marek i na nowościach
W nadchodzących miesiącach Grupa będzie się koncentrować na wprowadzeniu nowości na rynek fot. Grupa Żywiec

W nadchodzących miesiącach Grupa będzie się koncentrować na wprowadzeniu nowości na rynek oraz realizacji programu marketingowego zaplanowanego na sezon piwny, a także na dalszym wzmacnianiu marek i poprawie obsługi klienta. 

Grupa Żywiec informuje, że rynek pozostaje bardzo konkurencyjny, więc firma będzie kontynuować również działania nastawione na dalszą poprawę efektywności procesów oraz obniżenie kosztów działalności.

Mimo iż tradycyjne jasne pełne wciąż odpowiada za większość sprzedaży w kategorii piwa, to najszybciej rosnącym segmentem rynku są piwne specjalności, w tym piwa smakowe, pszeniczne, niepasteryzowane czy radlery.

Grupa Żywiec podkreśla, że po dotychczasowym sukcesie rynkowym Warki Radler (obecnie najlepiej sprzedający się radler w Polsce z udziałem w rynku na poziomie 50 proc.) w kwietniu Grupa Żywiec wprowadziła do oferty nowy wariant smakowy Warka Radler jabłko-gruszka. 

Warka Radler 0,0 proc. - naturalnie mętny bezalkoholowy napój piwny dla dorosłych - pojawi się natomiast w innowacyjnym dla tego segmentu opakowaniu typu PET, co zapewni konsumentom wygodę konsumpcji przy różnych okazjach.

Grupa Żywiec podaje, że polscy konsumenci coraz częściej sięgają po produkty nisko i bezalkoholowe. W 2015 roku ten segment wzrósł o 11 proc. W związku z tym w tym roku Grupa wprowadza nowy wariant piwa Żywiec Bezalkoholowe.

Od początku roku firma kontynuuje inwestycje we flagową markę realizując kampanię Chce się Ż, która przyczynia się do dalszego wzmocnienia Żywca, jako lidera segmentu premium.

W tym sezonie Grupa Żywiec kontynuuje też rozwój portfolio marek regionalnych. Jeszcze w kwietniu w sklepach na terenie Warszawy i Mazowsza pojawi się nowy wariant piwa Królewskie Niefiltrowane. W trakcie procesu produkcji piwo to nie jest poddawane filtracji, dzięki czemu zachowuje charakterystyczne walory smakowe, naturalną mętność i pełny smak.

Od początku roku marka Królewskie komunikuje też swoje warszawskie korzenie w nowej kampanii reklamowej. Marki regionalne (Królewskie i Specjal) otrzymały też silne wsparcie w postaci loterii konsumenckich.

Po sukcesie cydru Strongbow, który po roku od wprowadzenia osiągnął pozycję drugiej marki w tej kategorii, na początku kwietnia Grupa Żywiec wprowadziła nowy wariant smakowy Strongbow Dark Fruit – jabłkowy cydr z nutą czarnej porzeczki.

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    rynek piwa RSS ALERT    /    rynek piwa w Polsce RSS ALERT    /    innowacje w branży piwnej RSS ALERT    /    Grupa Żywiec SA RSS ALERT    /    Guillaume Duverdier RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    plany Grupy Żywiec RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.67.179
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!